شناسهٔ خبر: 67576966 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار تهران: پروژه های عمرانی در رباط کریم با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح شد

رباط کریم - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: در شهرستان چهار پروژه شاخص عمرانی با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح و تقدیم شهروندان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرمحمدغراوی روز دوشنبه در آئین افتتاح چهار پروژه عمرانی توسعه محور در رباط کریم اظهار داشت:با تجربه و تخصص شهردار محترم و حمایت‌های امام جمعه، فرماندار و شورای اسلامی و همدلی و هماهنگی بین مجموعه‌ها در شهرستان شاهد این موضوع مهم هستیم که خدمات ارزشمندی تقدیم مردم می‌شود.

وی افزود: پروژه های بسیار خوبی افتتاح و کلنگ زنی شد، پروژه ترافیک و آموزش کودکان، ساختمان پارلمان شهری، پروژه بوستان خطی آبشناسان در جهت توسعه فضای سبز و شهربازی منطقه آبشناسان امروز افتتاح و تقدیم شهروندان عزیز شد.

وی ضمن تقدیر از از فرماندار رباط کریم بیان کرد: با حضور وی، بسیاری از مشکلات شهرستان در زمان کوتاهی با برنامه‌ریزی دقیق حل شده و پروژه‌های مختلفی در جای جای منطقه صورت گرفته که این نشان از تجربه و تخصص ایشان و همراهانشان دارد که سرمنشأ خدمات خوبی برای مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد: رباط کریم در آینده نزدیک از وضعیت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود، پروژه تصفیه خانه پیشرفت قابل توجهی داشته که تا پایان شهریور در صورت تامین منابع وارد مدار می‌شود و موجب حل مشکلات آب کشاورزان خواهد شد.

غراوی خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد مسکن در شهر پرند و رباط کریم وجود دارد در طرح نهضت ملی باید همزمان با ساخت مسکن، خدمات زیرساختی هم پیش بینی و ساخته شود و با حمایت دولت شتاب بیشتری هم خواهد گرفت و وعده ما در مورد مسکن عملی خواهد شد.

معاون استاندار تهران: پروژه های عمرانی در رباط کریم با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح شد

همچنین در حاشیه این افتتاح فرماندار رباط کریم گفت: اقدامات شهرداری رباط کریم در زمینه خدمات عمرانی و شهری نمایانگر شهروندمداری و دغدغه مندی مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید ما به مردمی سازی دولت اعتقاد داشت، افزود: اکنون در شهرداری رباط کریم همزمان فضای مردمی سازی پیگیری شده و اولویت ها توسط مردم طراحی شده است که باید از شهردار و شورای شهر رباط‌کریم تشکر کنم.

احمدی ادامه داد: در این منطقه پروژه های ناتمامی که سالها معطل مانده بود به همت شهرداری تا پایان سال به بهره برداری می رسد و پروژه نهضت ملی مسکن که دغدغه دولت شهید رئیسی بود ۷۰ درصد آن در شهرستان رباط‌کریم ساخته می شود.

شهرستان رباط کریم در جنوب غرب پایتخت قرار دارد.

نظر شما