شناسهٔ خبر: 67576021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره):

ملت ایران بر میثاق و عهدشان با امام (ره) و رهبر انقلاب پایبند هست

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره): دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: ملت ایران بر میثاق و عهد خودشان با امام و رهبری پایبند هستند و هیچ چیزی مانع تزلزل آنان در این مسیر نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدعلی انصاری روز دوشنبه در نشست مسئولان و دست اندرکاران سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام (ره) که در تالار آبگینه برگزار شد، گفت: رضایت رهبر معظم انقلاب از برگزاری سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام هدیه خوبی برای اعضای ستاد است.

وی افزود: مراسمی با همدلی و مدیریت خوب به شایستگی انجام شد. در کنار عظمت حضور مردم و مهمانان این مراسم، سخنان مهم رهبر بزرگوار و عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی بهره بردیم. ملت ایران بر میثاق و عهد خودشان با امام (ره) و رهبری پایبند هستند.

انصاری ادامه داد: پهنه گسترده جهان به طور حتم در اختیار امام (ره) قرار دارد. تاثیر امام بر جهان بر نخبگان و آزادی‌خواهان و همه کسانی که دل در گرو مستضعفان دارند، مشهود است. حقانیت مکتب امام، عجین شدن حقانیت مکتب امام با رهبری امام و رهبری بعد از ایشان و پیوند مردم با امام و اندیشه ایشان موجب عالمگیر شدن اندیشه امام شده است چون امام اهل حق بود و در این راه مستحکم ماند.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: مکتب انبیا می‌گوید که ما آمده‌ایم تا حق را در جامعه پیاده کنیم. سیاستمداران و شخصیت‌های بزرگ در طول تاریخ همه چیز را بر مدار حق می‌دانند.

انصاری خاطرنشان کرد: امام (ره) مسیر حق را برای مردم روشن کرد بعد از آن مسیر سقوط نظام استکبار و تفکرات طاغوتی در جبهه باطل قرار گرفتند، امام (ره) غیر از حق انجام نمی‌داد. تمام اندیشه و رفتار امام (ره) بر مدار حق بود. پیوند مردم حق طلب با امام (ره) و مکتب حق مانع از فراموش شدن مکتب امام می‌شود. امام (ره) با این عقبه بزرگ نهضت را آغاز کرد و در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ مورد استقبال میلیون‌ها انسان قرار گرفت.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) در ادامه درباره انتخابات گفت: انتخابات امسال بسیار پرمعنا بود. مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول آنچنان که مورد انتظار رهبر و مردم بود، رقم نخورد. ملت ایران و پیروان امام (ره) به مجرد احساس زنگ خطرِ عدم مشارکت و سوء استفاده دشمنان نظام جمهوری اسلامی وارد شدند که همین امر موجب عقیم ماندن توطئه‌های دشمنان ایران شد.

انصاری ادامه داد:. پیروز صحنه انتخابات، مکتب و راه امام و پیوند مردم با اندیشه امام و رهبری است. اگر عرصه‌های سیاسی در آینده باز شود مطمئناً آراء مردم بیشتر از انتخابات ریاست جمهوری می‌شود و مردم تا همیشه تاریخ پشتوانه نظام خود می‌مانند.

وی عنوان کرد: بسیار مهم است که یک پزشک در جایگاه فوق تخصص جراحی قلب و در جایگاه وزارت، پا به میدان خدمت گذاشت و در دور افتاده‌ترین نقاط کشور به مردم خدمت کرد. باید برای خودمان افتخار بدانیم که همه نامزدهای حاضر در انتخابات خدمتگزاری را افتخار خودشان دانستند.

وی ادامه داد: رهبری انقلاب با تبریک به ملت و رئیس جمهور منتخب نتیجه انتخابات را تایید کردند باید راه همدلی را در پیش داشته باشیم. دشمنان ایران ذلیل بوده و از این پس نیز ذلیل خواهند بود.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: یکی از اقدامات ماندگار در حرم امام (ره) اقداماتی بود که وزارت ارتباطات به صورت زیرساختی در سی و پنجمین مراسم سالگرد انجام داد.

انصاری ادامه داد: شهرداری تهران نیز همانند سایر اعضای ستاد بزرگداشت امام اقدامات بسیار خوبی برای برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام داشتند. آقای زاکانی با دستورات ویژه شهرداری تهران را در اختیار مراسم عظیم و ملی امام قرار دادند و از ایشان تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مقدم نیز در نشست مسئولان و دست‌اندرکاران سی و پنجمین سالگرد بزرگ داشته حضرت امام (ره)، گفت: همکاری و همراهی گسترده همه دستگاه‌ها و موسسات فکری و فرهنگی به خصوص در شرایط کنونی به گونه‌ای بود که لازم می دانم از زحمات دستگاه‌هایی چون وزارت امور خارجه که انصافاً از لحظه‌های نخست پایه کار بودند، تشکر کنم.

در این سمینار آیت الله سید حسن خمینی و رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه حضور داشتند. تعداد میهمانان سمینار به ۴۰۰ نفر افزایش یافت.

همچنین در این مراسم نمایندگان دستگاه‌های اداری و انتظامی و خدماتی به تشریح برنامه‌ها و عملکردشان در برگزاری سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام ارائه دادند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما