شناسهٔ خبر: 67574909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۱۰۹ هزار مشترک کرمانشاهی پاداش خوش‌مصرفی برق گرفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از تخصیص پاداش خوش‌مصرفی به ۱۰۹ هزار مشترک برق خانگی استان تا پایان خرداد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد مرادی ظهر امروز _دوشنبه هجدهم تیر _ در جمع خبرنگاران با قدردانی از همکاری مشترکان برق استان در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف، اظهار کرد: از مجموع ۳۰۱ هزار قبض برق صادره در بخش خانگی استان کرمانشاه در پایان خرداد ماه، حدود ۱۰۹ هزار قبض مشمول پاداش خوش مصرفی شده و مشترکان در صورت مراجعه به نرم افزار «برق من» می‌توانند روی قبض برق خود شاهد تخصیص پاداش باشند.

وی افزود: تمام ظرفیت‌های فنی به منظور توزیع مناسب انرژی در استان به کار گرفته شده است، اما امیدواریم تمام مشترکان برق به ویژه در بخش‌های اداری، تجاری و خانگی حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق به عمل آورند تا شاهد بروز هیچ‌گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز مشترکان استان نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه الگوهای هواشناسی برای هفته جاری افزایش دمای هوا را پیش‌بینی می‌کنند، انتظار می‌رود میزان مصرف برق در استان به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد و این مسئله حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعات اوج بار را با چالش مواجه خواهد کرد.

مرادی در رابطه با قطعی برق ادارات استان نیز تاکید کرد: از ابتدای پیک تابستان سال جاری تاکنون برق ۶۵ مشترک اداری استان به دلیل همکاری نکردن با این شرکت قطع شده است.

وی با بیان اینکه مصرف برق ادارات نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد افزایش یافته است، ادامه داد: همه ادارات مطابق با مصوبه هیئت وزیران موظف به کاهش ۴۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و کاهش ۷۰ درصدی مصرف در ساعات غیراداری هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: طی هفته جاری و با توجه به افزایش دمای هوا، نظارت خود را بر عملکرد ادارات تمام استان افزایش خواهیم داد و در صورت همکاری نکردن مجبور به قطع برق ادارات پرمصرف خواهیم بود.

نظر شما