شناسهٔ خبر: 67567690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه:

۱۰۹ هزار مشترک کرمانشاهی مشمول پاداش خوش مصرفی برق شدند

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: ۱۰۹ هزار مشترک در این استان طی خرداد سال جاری مشمول پاداش خوش مصرفی برق شدند.

صاحب‌خبر -

محمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از مجموع ۳۰۱ هزار قبض برق صادره در بخش خانگی استان کرمانشاه در پایان خردادماه، حدود ۱۰۹ هزار قبض مشمول پاداش خوش مصرفی بوده است که در صورت مراجعه به نرم افزار برق من می‌توانند بر روی قبض برق خود، شاهد تخصیص این پاداش باشند.

وی بر لزوم تداوم و افزایش همراهی همه جانبه همه مردم در مدیریت مصرف برق تاکید کرد و افزود: از آنجا که الگوهای هواشناسی برای هفته جاری، افزایش دمای هوا را پیش بینی می‌کنند انتظار می‌رود میزان مصرف برق در این استان به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: این مساله، حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعات اوج بار را با چالش مواجه خواهد کرد.

مرادی ضمن قدردانی از همکاری ارزشمند مشترکان برق در کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌های فنی به منظور توزیع مناسب انرژی در این استان به کار گرفته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که مشترکان برق به ویژه در بخش‌های اداری، تجاری و خانگی حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق به عمل آورند تا شاهد بروز هیچ گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز این استان نباشیم.

نظر شما