شناسهٔ خبر: 67573746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

رسمی: آزادی به قهرمان امارات پیوست

باشگاه پرسپولیس نتوانست مهاجم ملی‌پوش ایران را جذب کند و این بازیکن سر از امارات درآورد .

صاحب‌خبر -


به گزارش تابناک به نقل از "ورزش سه"، محمدرضا آزادی که سه روز قبل از تهران به دبی پرواز کرده و شنبه در جلسه با مدیران باشگاه العروبه امارات حاضر شده و مذاکرات مثبتی انجام داده بود، برای حضور در این تیم به توافق نهایی دست یافت و قراردادش را به امضاء رساند.

این مهاجم ملی‌پوش ایران که در فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی داشت و در 6 بازی مرحله گروهی به میدان رفت و موفق به گلزنی در مسابقات رفت و برگشت مقابل مومبای سیتی هند و نوبهار نمنگان ازبکستان شد و در لیگ برتر ایران هم 8 گل به ثمر رساند، مورد توجه باشگاه العروبه امارات قرار گرفت و با وجود پیشنهادات داخلی، تصمیم گرفت راهی این تیم شود.

محمدرضا آزادی که سال گذشته در ازای پرداخت مبلغ رضایت نامه از آلومینیوم اراک به نساجی مازندران رفته و در 27 مسابقه لیگ برتر و 6 دیدار لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و جمعا 12 گل به ثمر رساند، حالا دوباره طی توافق بین باشگاه‌های العروبه امارات و نساجی و در ازای پرداخت مبلغ رضایت، به این تیم پیوست.

آزادی قبل از پرواز به امارات، جلسه‌ای هم با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت و مذاکرات مثبتی هم بین طرفین انجام شده و احتمال می‌رفت در صورت عدم توافق این بازیکن با العروبه، او به جمع قرمزپوشان اضافه شود که این اتفاق رخ نداد و او با باشگاه اماراتی قرارداد بست.

این مهاجم که نخستین بازی ملی خود را در فروردین‌ماه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان انجام داد، در حالی قراردادش با باشگاه العروبه را امضاء کرد که امیدوار است در تیم قهرمان لیگ یک امارات دوران موفقی داشته باشد.

العروبه به دنبال حضور موفق در فصل جدید لیگ برتر امارات است و محمدرضا آزادی نیز انگیزه زیادی دارد تا بتواند در این تیم بدرخشد و جایگاهش را در تیم ملی تثبیت کند.

باشگاه العروبه امارات به زودی خبر جذب محمدرضا آزادی را به طور رسمی اعلام خواهد کرد و تصاویر امضای قرارداد با وی را منتشر می‌کند.

نظر شما