شناسهٔ خبر: 67572999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعضای باند سارقان مدارس دزفول دستگیر شدند

دزفول – ایرنا -  فرمانده انتظامی دزفول گفت: اعضای باند چهار نفره سارقان حرفه‌ای کولرهای مدارس در این شهرستان با هماهنگی کارآگاهان پلیس و سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ روح اله یاری زاده روز دوشنبه بیان کرد: با توجه به وقوع چند فقره سرقت کولر در سطح مدارس شهرستان دزفول، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۶ شهر امام با پشتیبانی فنی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات شهرستان، موفق به شناسایی اعضای باند چهار نفره سارقان مرتبط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به کشف ۵۶ دستگاه کولر سرقتی از مدارس و مقادیر زیادی قطعات کولر از مخفیگاه متهمان گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت در سطح مدارس این شهرستان اعتراف کردند.

اعضای باند سارقان مدارس دزفول دستگیر شدند کولرهای سرقتی کشف شده از مخفیگاه سارقان

وی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی در این خصوص افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول روانه زندان شدند.

به گزارش ایرنا، یازدهم تیرماه جاری نیز فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری سه سارق حرفه‌ای با ۱۵ فقره انواع سرقت سیم برق، اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داده بود.

نظر شما