شناسهٔ خبر: 67572882 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پخش سریال‌‌ «مرضیه» و «عشق کوفی» برای ایرانیان خارج از کشور

شبکه جهانی جام‌جم در ایام ماه محرم، سریال‌های «مرضیه» و «عشق کوفی» را بازپخش می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویژه برنامه «روز حسین»، به تهیه‌کنندگی یوسف سلیمی‌نمین و کارگردانی محسن علم‌الهدی و از تولیدات گروه معارف و اندیشه دینی شبکه جهانی جام‌جم از 21 تیر هر شب ساعت 23 به وقت تهران به روی آنتن می‌رود.

«حسنیه معلی» از روز یکشنبه 17 تیرماه هر روز ساعت یک بامداد پخش می‌شود.

«خانه زاد»، برنامه‌ای گفت‌وگو محور است و از یکشنبه 17 تیر همزمان با اولین روز محرم، ساعت 2:30 بامداد پخش می‌شود. این برنامه هر شب میزبان یکی از خادمین هیات های مذهبی است که مشغول خدمت به مجالس سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) هستند و درباره تجارب شگرف آنها در زمینه خدمت رسانی گفت‌وگو می‌کند.

سخنرانی مذهبی از 17 تیر، ساعت 9 صبح به روی آنتن جام‌جم می‌رود.

برنامه گفتگو محور «رواق» که به صورت ویژه با دعوت از صاحب نظران به قیام عاشورا خواهد پرداخت در روزهای 9 و 10و 11 محرم پخش می‌شود.

«نشان ارادت» به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی که با محوریت هنرمندان، چهره‌های به‌نام، سوژه‌های اجتماعی، نخبگان، پیرغلامان و همه کسانی که در طول سال و محرم و صفر در دستگاه امام حسین (ع) فعالیت دارند؛ از جمله موکب داران، هیئت‌های قدیمی و ... تولید شده است. از 18 تیر (2 محرم) ساعت 21 پخش می‌شود.

سریال «عشق کوفی»، یک مجموعه تلویزیونی ایرانی است که به کارگردانی حسن آخوندپور ساخته شده‌ است. و روایت‌گر یک عشق در سال 61 هجری قمری است که اتفاقات کوفه و کربلا آن را دستخوش تغییراتی می‌کند. این سریال از جمعه 15 تیر هر شب ساعت 00:00 بامداد پخش می‌شود.

سریال «مرضیه»، مجموعه ای ملودرام با بن مایه عاشورا و محرم، از پنجشنبه 14 تیر، ساعت 04:30 صبح به روی آنتن می رود.

ارتباط زنده و مستقیم با اماکن مذهبی؛ نجف، کربلا، حرم امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و تکیه های عاشورایی در داخل و خارج کشور و پخش مراسم عزاداری و آیین های مذهبی ایام تاسوعا و عاشورا در کشورهای مختلف از دیگر برنامه‌های شبکه جام‌جم است.

انتهای پیام/

نظر شما