شناسهٔ خبر: 68209732 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

بیوته نماینده اردبیل: رای اعتماد کمیسیون فرهنگی مجلس به وزیر پیشنهادی وزارت ارشاد

آقای صالحی قول دادند اگر فعالیت یا اثر هنری و فرهنگی هنرمندی درگیر سانسور سلیقه ای و مدیریتی شود این مسئله رفع شود و با دقت این موارد مورد رسیدگی قرار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عصر ایران گفت: آقای عباس صالحی با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس توضیحاتی در مورد برنامه هایش برای وزارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی دادند و همچنین پاسخگوی سوالات نمایندگان نیز بودند و در نهایت نظر کمیسیون نسبت به وی مثبت بود و رای اعتماد داد.

احد بیوته، نماینده مردم اردبیل در مجلس با اعلام این خبر به عصر ایران گفت: با توجه به سبقه فرهنگی اقای عباس صالحی ‌وتجربه مدیریتی در وزارت ارشاد و همچنین موسسه اطلاعات و برنامه های که ارائه دادند ما امیدوار به روزهای خوشی برای حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

بیوته تاکید کرد؛ ما در کمیسیون در مورد حمایت وی از هنرمندان و اهالی هنر سوالاتی داشتیم که وی برنامه و اهداف خود در این زمینه را مطرح کرد که ما امیدواریم با این برنامه ها دغدغه های کاری و فعالیت های هنری و فرهنگی و معیشتی این گروهها با حضور وی رفع شود.

وی در مورد برنامه های وی برای جلوگیری از سانسور در حوزه نشر و سینما و سایر فعالیت های هنری و فرهنگی نیز، گفت: هرکشوری یکسری خطوط قرمز دارد که باید این خطوط در همه حوزه ها رعایت شود و وظیفه هنرمندان و اهالی هنر نیز رعایت این خطوط است و اگر هنرمندی این خطوط را رعایت کند ولی فعالیت یا اثر هنری و فرهنگی اش درگیر سانسور سلیقه ای مدیریتی شود باید این مسئله رفع شود و اقای صالحی قول دادند که با دقت این موارد مورد رسیدگی قرار می گیرد.

۵۷۵۷

نظر شما