شناسهٔ خبر: 67569812 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خراسان شمالی گرم‌تر می‌شود

سید پوریا مسلمی

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: هوای استان تا پایان هفته گرم‌تر می‌شود.

صاحب‌خبر -

مظاهر عظیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره، جوی پایدار تا اواخر هفته که پدیده غالب در بعدازظهر و اوایل شب افزایش وزش باد با احتمال گرد و خاک خواهد بود، پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از لحاظ دمایی افزایش یک تا دو درجه‌ای حداکثر دمای هوا تا ظهر پنجشنبه قابل انتظار است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود از روز جمعه این هفته با کاهش محسوس دمای هوا روبه‌رو باشیم.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیشینه دمای هوا فردا در بجنورد ۳۵، اسفراین ۳۶، بام و صفی‌آباد ۳۷، جاجرم ۳۷، راز و جرگلان ۳۴، سملقان ۳۹، شیروان ۳۵، فاروج ۳۴، گرمه ۳۷ و مانه ۴۰ درجه سانتیگراد باشد.

عظیم‌زاده گفت: برای پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوا در بجنورد به ۳۶، اسفراین به ۳۷، بام و صفی‌آباد به ۳۸، جاجرم  به ۳۶، راز و جرگلان به ۳۴، سملقان به ۳۹، شیروان به ۳۶، فاروج به ۳۵، گرمه به ۳۹ و مانه به ۴۰ درجه سانتیگراد برسد.

وی افزود: اکنون دمای هوا در بجنورد، مرکز خراسان شمالی ۲۹ درجه و کمی ابری است و در حداکثر دما به ۳۵ درجه خواهد رسید. کمینه دمای هوا در بجنورد فردا ۲۰ درجه خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما