شناسهٔ خبر: 67568495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بوشهر:

۱۰۰ مدرسه در استان به بهره‌برداری می‌رسد

بوشهر- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: امسال هشت هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از ۱۰۰ مدرسه در استان هزینه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ «علی پورداوود» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های مسئولیت‌های اجتماعی و یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور شهید رئیسی به استان بوشهر برای تکمیل این ۱۰۰ مدرسه هزینه می شود.

وی افزود: همچنین از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی برای ساخت فضاهای آموزشی استان، ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل مدارس نیمه تمام به غیر از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تخصیص یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز ۲۷ کانون فرهنگی تربیتی استان تامین شده است.

بیشتر بخوانید

رشد ۶۲ درصدی اعتبارات استان بوشهر

انقلابی در تخصیص بودجه توسط دولت سیزدهم به استان بوشهر

اختصاص هشت هزار میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر

پورداود ادامه داد: امسال ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبارات جاری دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال قبل دارد.

وی در خصوص اعتبارات سال ۱۴۰۲ گفت: در سال گذشته ۶۹ هزار میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای به استان اختصاص یافت که نسبت سال قبل ۶۲ درصد افزایش دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر یادآور شد: همچنین از محل تبصره‌ها و ردیف‌های بودجه‌ای، ۴۴ هزار و ۸۶۰ هزار ریال در سال گذشته به استان ابلاغ شد که ۶۷ درصد آن تخصیص یافت.

نظر شما