شناسهٔ خبر: 67567296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان:

بیش از ۴۱۱ هزار مشترک همدانی پاداش صرفه‌جویی دریافت می‌کنند

 مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از پرداخت پاداش صرفه‌جویی به ۴۱۱ هزار و ۷۱۳ مشترک گاز در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید اله‌یاری اعمال پرداخت پاداش صرفه‌جویی را یکی از اقدامات خوب دولت در راستای بهینه‌سازی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خواند و گفت: طی سال گذشته ۴۱۱ هزار و ۷۱۳ مشترک در مصرف گاز صرفه‌جویی داشتند که به دنبال این صرفه‌جویی از پاداش مربوطه بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه مشترکانی که با صرفه‌جویی در مصرف گاز پاداش دریافت کرده‌اند، در بخش‌های مختلف هستند، افزود: بیشترین پاداش صرفه‌جویی برای یکی از مشترکین خانگی و با رقمی در حدود ۴۶ میلیون ریال در نظر گرفته شده است که در قبوض آتی مشترک اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به وجود ۶۸۴ هزار و ۸۱۹ مشترک گاز طبیعی در سطح استان همدان، گفت: از این تعداد سه هزار و ۴۵۶ مشترک در حوزه آموزشی، ۳۹ هزار و ۴۴ مشترک تجاری، ۴۹ سی‌ان‌جی، چهار هزار و ۳۷۷ مشترک صنعتی، چهار هزار و ۳۸۶ مشترک عمومی، ۲ هزار و ۵۶۶ مشترک عمومی و چهار نیروگاه هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، وی تأکید کرد: با صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی به عنوان یکی از نعمات الهی، موجب دسترسی بیشتر هموطنان در اقصی نقاط کشور به این انرژی می‌شود، بنابراین ضرورت دارد تمامی مصرف‌کنندگان با رعایت الگوی مصرف زمینه صرفه‌جویی را فراهم کنند.

انتهای پیام

نظر شما