شناسهٔ خبر: 67569504 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان:

خانه کودک و نوجوان دردشت تا‍‌ بهمن ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: خانه کودک و نوجوان محله دردشت این منطقه تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که عملیات عمرانی آن تا بهمن سال‌ جاری به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه خانه کودک و نوجوان دردشت سال ۱۴۰۱ کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد: سال گذشته مرحله سفت‌کاری این پروژه با اعتبار ۶ میلیارد تومان به پایان رسید و هم‌اکنون عملیات نازک‌کاری پروژه در حال انجام است.

وی افزود: برآورد مالی نازک‌کاری پروژه و تجهیز آن حدود ۱۶ میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در منطقه ۳ سرعت یافته است، بیان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این مرکز فرهنگی-آموزشی بهمن سال جاری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

خانه کودک و نوجوان دردشت تا‍‌ بهمن ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

ابوطالبی مشخصات این پروژه را یک ساختمان دوطبقه با ۱۲ کلاس، سالن آمفی‌تئاتر و کتابخانه در مساحتی بالغ بر ۱۷۰۰ متر مربع زیربنا عنوان کرد و گفت: خانه کودک و نوجوان دردشت با توجه به اینکه در محله تاریخی دردشت واقع شده است به سبک معماری سنتی ساخته می‌شود.

وی بیان کرد: این پروژه در راستای انتخاب اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک و تأیید سازمان جهانی یونیسف، در محله تاریخی دردشت در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

خانه کودک و نوجوان دردشت تا‍‌ بهمن ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان، اضافه کرد: این منطقه ۱۱۵۲ هکتار وسعت دارد که بخش قابل توجهی از آن را بافت فرسوده و بافت تاریخی تشکیل داده و به همین علت اجرای برخی پروژه‌ها از جمله ساخت خانه کودک و نوجوان یا احداث پارک‌های محلی در این منطقه با موانع زیادی مواجه است که با تعامل با میراث فرهنگی به دنبال حل این مشکلات هستیم.

نظر شما