شناسهٔ خبر: 67566951 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لاهوتی: مردم با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر وفاداری خود به نظام و انقلاب را ثابت کردند

تهران- ایرنا- عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس گفت: با وجود فضاسازی سنگین دشمنان و معاندان نظام مردم با حضور پرشور در انتخابات مرحله دوم بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند.

صاحب‌خبر -

مهرداد لاهوتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به حضور پرشور مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم با این حضور پرشور در انتخابات بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: روال معمول بر این است که مشارکت در مرحله دوم انتخابات نسبت به مرحله اول کاهش می یابد اما ما در این دوره شاهد یک اتفاق کم نظیر بودیم که مشارکت در مرحله دوم نسبت به دوره اول نه تنها کاهش نیافت بلکه افزایش نیز داشت.

وی افزود: نکته قابل توجه دیگر این است که در انتخابات ریاست جمهوری در دوره های قبل بخشی از مشارکت مربوط با انتخابات شوراهای شهر و روستا بود که در این دوره همزمانی انتخابات شوراها را با انتخابات ریاست جمهوری نداشتیم اما باز هم شاهد افزایش مشارکت مردم بودیم.

لاهوتی خاطرنشان کرد: در این ایام دشمنان و معاندان نظام تمام توان خود را برای منصرف ساختن مردم از حضور در پای صندوق های رأی به کار گرفتند و ضمن فضا سازی های گسترده رسانه ای در مقابل سفارتخانه های ما در کشورهای مختلف نیز فضاسازی و برنامه هایی را در این باره داشتند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: با وجود همه این فضاسازی های رسانه ای و دلارهای فراوانی که برای این فضاسازی ها هزینه شد مردم ما با درک صحیح از شرایط موجود بهترین راه را حل مشکلات و پیشبرد امور و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت امور صندوق رأی دانستند.

نظر شما