شناسهٔ خبر: 67566657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اصفهان سیاه‌پوش شد

نرگس سلطانی

دستیار شهردار در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای سومین سال پیاپی با حضور مسئولان و هیئت‌های مردمی آیین «آغاز سیاه‌پوشی شهر» تحقق یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از «صدای شهر» محمدعلی خبوشانی گفت‌: سیاست شهرداری اصفهان و مدیریت شهری، مانند سال‌های گذشته، همراهی با مردم و هیئت‌های مذهبی بوده است. تسهیل‌گری به‌منظور برپایی فعالیت‌ها در ایام محرم ضروری است.

او با ذکر این نکته که تاکنون ۲ جلسه با حضور شهردار، مدیران شهری مرتبط، اعضای شوراهای هیئت‌های مذهبی و مدیرکل سازمان تبلیغات برگزار شده است، اظهار کرد: در این جلسه‌های هم‌اندیشی ۳ساعته، هیئت‌ها از مشکلات و چالش‌های احتمالی خود گفتند که البته دستورات لازم نیز برای حل آن‌ها صادر شد.

خبوشانی با اشاره به حضور اتوبوسرانی، نیروهای کنترل و نظارت، خدمات شهری، زیباسازی، روابط عمومی و معاونت فرهنگی در جلسات مذکور توضیح داد: گروه‌های مختلف گزارش‌های خود را ارائه کردند. سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سازمان پسماند نیز که از مجموعه‌های مهم و بسیار پرکار در ایام محرم هستند، توصیه‌های ضروری را به هیئت‌های مذهبی یادآور شدند.

دستیار شهردار در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد شهرداری اصفهان با تأمل در این نکته که تصمیمات خوبی برای حل مشکلات در جلسات اخیر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: امسال برای سومین سال پیاپی آیینی با عنوان «آغاز سیاه‌پوشی شهر» اجرا شد.

او افزود: در این آیین تعدادی از پیشکسوتان، پیرغلامان، ذاکرین حضرت اباعبداللّه حسین(ع) و مدیران شهری و شهردار حضور داشتند. در حال حاضر، همان‌طور که شهروندان شاهدند، شهر سیاه‌پوش شده است. امیدوارم که مخصوصاً با توجه به اهمیت دهۀ اول محرم همۀ گروه‌ها با همکاری و همدلی برنامه‌های این مدت را پیش ببرند.

انتهای پیام

نظر شما