شناسهٔ خبر: 67566561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

افزایش قابل توجه تقاضا برای خدمات سامانه ۱۴۱ در گلستان

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: افزایش تماس‌های ورودی به سامانه ۱۴۱ در سال جاری، نشان‌دهنده اعتماد روزافزون مردم به این سامانه برای دریافت اطلاعات از وضعیت راه‌ها و ثبت شکایات مربوط به دو حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، بهرام آریان فرد با اشاره به افزایش تماس‌های سامانه ۱۴۱ استان، اظهار کرد: آمار تماس‌های ۱۴۱ از اول سال ۱۴۰۳ تا ۱۵ تیرماه جاری ۱۹۶ هزار و ۸۷۶ مورد بوده که به نسبت سال قبل ۱۲۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی، آمار تماس‌های مدت مشابه پارسال را ۸۷ هزار و ۴۳ مورد بیان کرد.

آریان فرد افزود: ۵ هزار و ۴۹۷ مورد از این تماس‌ها برای موضوعات مختلف شامل اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی، شکایات بخش باری و مسافری، موارد مربوط به مجتمع‌های بین‌راهی، مشکلات مشاهده شده جاده‌ای، مسافت بین شهرها و راهنمایی‌های حوزه راهداری به کارشناسانی که به‌صورت شبانه‌روزی در این اداره مستقر هستند وصل شده و بقیه تماس‌ها به‌صورت گویا از امکانات این سامانه بهره برده‌اند.

وی با اشاره به نقش سامانه ۱۴۱ در اعلام وضعیت راه‌ها و شناسایی و پیگیری مشکلات و چالش‌های موجود در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، ادامه داد: افزایش تماس‌ها نشان‌دهنده اعتماد مردم به این سامانه و تمایل آنها برای مشارکت در ارتقای ایمنی و کیفیت سفرهای جاده‌ای است.

آریان فرد خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه متعهد به رسیدگی به مشکلات و چالش‌های موجود در این بخش بوده و تلاش می‌کنند تا با ارتقای خدمات، آسایش و ایمنی سفرهای جاده‌ای را برای مردم گلستان به ارمغان بیاورند.

نظر شما