شناسهٔ خبر: 67566698 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

افزايش قابل توجه تقاضا براي خدمات سامانه 141 در گلستان

صاحب‌خبر -
افزايش قابل توجه تقاضا براي خدمات سامانه 141 در گلستان
خبرگزاری آریا - رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: افزایش تماس‌های ورودی به سامانه 141 در سال جاری، نشان‌دهنده اعتماد روزافزون مردم به این سامانه برای دریافت اطلاعات از وضعیت راه‌ها و ثبت شکایات مربوط به دو حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

به گزارش خبرگزاری آریا (گلستان)، بهرام آریان فرد با اشاره به افزایش تماس‌های سامانه 141 استان، اظهار کرد: آمار تماس‌های 141 از اول سال 1403 تا 15 تیرماه جاری 196 هزار و 876 مورد بوده که به نسبت سال قبل 126 درصد رشد را نشان می‌دهد.
وی، آمار تماس‌های مدت مشابه پارسال را 87 هزار و 43 مورد بیان کرد.
آریان فرد افزود: 5 هزار و 497 مورد از این تماس‌ها برای موضوعات مختلف شامل اطلاع از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی، شکایات بخش باری و مسافری، موارد مربوط به مجتمع‌های بین‌راهی، مشکلات مشاهده شده جاده‌ای، مسافت بین شهرها و راهنمایی‌های حوزه راهداری به کارشناسانی که به‌صورت شبانه‌روزی در این اداره مستقر هستند وصل شده و بقیه تماس‌ها به‌صورت گویا از امکانات این سامانه بهره برده‌اند.
وی با اشاره به نقش سامانه 141 در اعلام وضعیت راه‌ها و شناسایی و پیگیری مشکلات و چالش‌های موجود در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای، ادامه داد: افزایش تماس‌ها نشان‌دهنده اعتماد مردم به این سامانه و تمایل آنها برای مشارکت در ارتقای ایمنی و کیفیت سفرهای جاده‌ای است.
آریان فرد خاطرنشان کرد: مسئولان مربوطه متعهد به رسیدگی به مشکلات و چالش‌های موجود در این بخش بوده و تلاش می‌کنند تا با ارتقای خدمات، آسایش و ایمنی سفرهای جاده‌ای را برای مردم گلستان به ارمغان بیاورند.

نظر شما