شناسهٔ خبر: 67566533 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به انتخابات ۱۵ تیر ۱۴۰۳

ظهره‌وند: رئیس جمهور منتخب نگاه فراجناحی در دولت داشته باشد

امیررضا قشقایی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گفتمان و انتخابات آقای پزشکیان باید فراجناحی باشد. در این صورت رئیس جمهور چهاردهم می‌تواند دولتی موفق و سربلند را تشکیل دهد.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا درباره لزوم وحدت میان جریان‌های سیاسی و رئیس جمهور منتخب برای حل مشکلات کشور اظهار کرد: چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور برگزار شد و خروجی این رقابت‌ها آقای پزشکیان بود. ایشان در حال حاضر دیگر نماینده طیف و جریان خاصی نیست بلکه رئیس جمهور کل کشور شده است و باید مطابق سیاست‌های کلی نظام و مطالبات آحاد مردم یعنی چه رای دهندگان و چه کسانی که رای نداده‌اند، عمل کند.

وی ادامه داد: قطعا تمامی جریانات و گروه‌های حاضر در انتخابات باید تلاش کنند تا رئیس جمهور منتخب به بهترین شکل ممکن مطابق سیاست های کلی نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کند؛ البته گفتمان و انتخابات آقای پزشکیان نیز باید فراجناحی باشد. در این صورت رئیس جمهور چهاردهم می‌تواند دولتی موفق و سربلند را تشکیل دهد.

ظهره‌وند در پایان یادآور شد: همچنین رئیس جمهور منتخب باید در انتخاب مدیران و معاونان خود شایسته سالاری را مد نظر قرار دهد و نگاه حزبی و جناحی را کنار بگذارد. در گذشته نیز هر موقع نگاه شایسته سالارانه جای نگاه حزبی را گرفت، شاهد عملکرد خوب و موفق از دولت مستقر بوده‌ایم.

انتهای پیام

نظر شما