شناسهٔ خبر: 67566166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

شیرآقایی: روند ووشو با صدیقی مثبت خواهد بود/ سانداکاران ایران آماده هر رقابتی هستند

سرمربی تیم ملی ووشو گفت: مسابقه به مسابقه پیش می‌رویم، اما سانداکاران ایران آماده هر رقابتی هستند

صاحب‌خبر -

کیوان شیرآقایی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب مجدد امیر صدیقی به عنوان رئیس فدراسیون ووشو اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این اتفاق بار دیگر رخ داد تا ووشو بتواند مسیر موفق خود را ادامه دهد. صدیقی همیشه حامی ملی‌‌پوشان و مربیان بوده و در بخش بین‌الملل هم که همه می‌دانند چقدر توانا است. به نظر روند ووشو کماکان مثبت خواهد بود.

به ۹۰ درصد اهدافمان در رقابت‌های بریکس رسیدیم

وی درباره عملکرد تیم ملی در انتخابی جام جهانی گفت: در مسابقات انتخابی جام جهانی شاکله تیم قبلی را حفظ کردیم و با ۵ نفر ۵ طلا گرفتیم که کمتر از این هم انتظار نداشتیم.

سرمربی تیم ملی ووشو درخصوص رقابت‌های بریکس تصریح کرد: برای مسابقات بریکس روسیه تنها ۱۰ روز اردو داشتیم و نفرات جدیدی را به این رویداد بین‌المللی اعزام کردیم. روی هم رفته به ۹۰ درصد اهدافمان در این رقابت‌ها رسیدیم، چون جوان‌ترها تجربه بزرگی کسب کردند و در سبک وزن برای اولین بار چین را شکست دادیم که خیلی امیدوار کننده است.

مسابقه به مسابقه پیش می‌رویم

وی ادامه داد: داوری این رقابت‌ها طبق سیستم فدراسیون جهانی نبود و به همین دلیل ما در ۴ مسابقه مستقیم مقابل چینی‌ها به ۲ برد رسیدیم و ۲ بازی هم نتیجه را به ما نداند وگرنه رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی را ثبت می‌کردیم.

شیرآقایی درباره تقویم شلوغ ووشو در سال جاری گفت: سانداکاران ایران آماده هر رقابتی هستند، اما مسابقه به مسابقه پیش می‌رویم. فعلاً برای قهرمانی آسیا در ماکائو آماده می‌شویم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما