شناسهٔ خبر: 67566092 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

گزارش آگهی

بررسی و پیش‌بینی کارشناسان برای قیمت Shiba Inu در ۲۰۲۴

شیبا اینو (Shiba Inu) یک میم کوین جذاب با تم سگ است که در بین فعالان بازار کریپتوکارنسی، محبوبیت بالایی دارد. این میم کوین که در سال ۲۰۲۰ معرفی‌شده، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده‌است.

صاحب‌خبر -

هر روز به تعداد افرادی که اقدام به خرید شیبا اینو و سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال می‌کنند افزوده می‌شود. هرچند Shiba Inu یکی از ۱۵ رمز ارز با ارزش بازار است، در طول سال‌های اخیر شاهد نوسانات قیمتی شدیدی بوده‌ است. این نوسانات قیمتی، تحلیل شیبا را پیچیده کرده‌ است.

تاریخچه قیمت شیبا اینو Shiba Inu

همان طور که در مقاله «قیمت شیبا در سال ۲۰۲۴» نیز اشاره شد، شیبا اینو یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌ها است. این مجموعه که شامل دوج کوین (DOGE)، بیبی دوج (BabyDoge)، بیبی دوج کوین (Baby Dogecoin) و شیبا اینو است، به‌خوبی توانسته جایگاه خود را در میان ارزهای دیجیتال تثبیت کند. در این میان شیبا اینو که با نماد SHIB شناخته می‌شود، در آگوست سال ۲۰۲۰ توسط فردی ناشناس به نام «ریوشی» به بازار معرفی شد.

مهم‌ترین تغییرات قیمت شیبا شامل موارد زیر است:

  • افزایش قیمت انفجاری پس از معرفی
    Shiba Inu در آوریل ۲۰۲۰ با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۰۹ دلار عرضه شد. این میم کوین جذاب توانست با یک افزایش قیمت باورنکردنی در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۱ به قیمت ۰.۰۰۰۰۶۷۰۷ دلار برسد.

  • کاهش قیمت در سال ۲۰۲۲
    در سال ۲۰۲۲ بازار ارزهای دیجیتال با روندی نزولی مواجه شد و قیمت شیبا نیز ۹۰ درصد کاهش یافت.

  • روند صعودی از ابتدای ۲۰۲۴
    از ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی تا پایان ماه می شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت شیبا و رسیدن به قیمت ۰.۰۰۰۰۲۴۱۹ بوده‌ایم.

بررسی قیمت شیبا طی این سال‌ها نشان‌دهنده‌ی پیچیدگی تحلیل شیبا اینو است و پیش‌بینی درباره وضعیت آینده‌ی این میم کوین را سخت می‌کند. قیمت شیبا اینو کاملاً بی‌ثبات بوده‌است که به عوامل مختلفی مانند تحلیل احساسات بازار، هجوم رسانه‌های اجتماعی و پویایی کلی بازار ارزهای دیجیتال بستگی دارد.

شیبا اینو در سال ۲۰۲۴ چگونه عمل خواهد کرد؟

طبق پیش‌بینی تحلیل‌گران و کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، قیمت شیبا اینو در سال ۲۰۲۴ روندی صعودی را تجربه خواهد کرد. طبق پیش‌بینی‌ها SHIB می‌تواند در بهترین حالت قیمت ۰.۰۰۰۰۴۹۶ دلار و در بدترین حالت قیمت ۰.۰۰۰۰۱۹۶ دلار را تجربه کند. همچنین قیمت متوسط شیبا برای سال ۲۰۲۴ عدد ۰.۰۰۰۰۳۴۶ دلار است.

در صورتی که قصد خرید شیبا در سال جاری را دارید، پیش‌بینی‌های قیمت شیبا اینو برای ماه‌های مختلف ۲۰۲۴ به شما در تصمیم‌گیری بهتر کمک خواهد کرد.

  • پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای ژوئن ۲۰۲۴
    پیش‌بینی می‌شود که قیمت شیبا در بیشترین حالت به ۰.۰۰۰۰۶۳۲ دلار و در کمترین حالت به ۰.۰۰۰۰۲۳۲ دلار برسد.

  • پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای جولای ۲۰۲۴
    در ماه جولای ممکن است شاهد افزایش تقاضا برای خرید شیبا باشیم. در این ماه قیمت شیبا در بیشترین حالت به ۰.۰۰۰۰۷۸۶ دلار و در کمترین حالت به ۰.۰۰۰۰۲۲۵ دلار می‌رسد.

  • پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای آگوست ۲۰۲۴
    در صورت ادامه‌ی روند صعودی شیبا تا ماه آگوست، ممکن است همزمان با افزایش قیمت، تقاضا برای خرید شیبا افزایش یابد. در این‌صورت حداقل قیمت شیبا می‌تواند عدد ۰.۰۰۰۰۲۳۵ دلار و حداکثر قیمت شیبا به ۰.۰۰۰۲۵۴ دلار برسد.

  • پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای سپتامبر ۲۰۲۴
    در این ماه با شروع پاییز، بالاترین و پایین‌تری قیمت شیبا می‌تواند عددهای ۰.۰۰۰۰۲۴۹ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۱۴ دلار باشد.

  • پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای اکتبر ۲۰۲۴
    پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند در ماه اکتبر می‌توانیم شاهد حداکثر قیمت ۰.۰۰۰۰۷۹۶ دلار و حداقل قیمت ۰.۰۰۰۰۲۰۸ دلار برای شیبا باشیم.

  • پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای نوامبر ۲۰۲۴
    با نزدیک شدن به پایان سال، قیمت‌ها می‌تواند دچار تغییر شود و شاهد عدد ۰.۰۰۰۰۲۸۲ برای حداقل قیمت شیبا و ۰.۰۰۰۰۷۷۰ برای حداکثر قیمت شیبا باشیم.

  • پیش‌بینی قیمت شیبا اینو برای دسامبر ۲۰۲۴
    قیمت شیبا در آخرین ماه میلادی می‌تواند برای ادامه‌ی مسیر در سال بعد بسیار مهم باشد. در حالت خوشبینانه قیمت به ۰.۰۰۰۰۶۱۶ دلار و در حالت بدبینانه به ۰.۰۰۰۰۲۴۶ دلار می‌رسد.

در نظر داشته‌باشید که این پیش‌بینی‌ها الزاما به حقیقت نمی‌پیوندند و ممکن است وضعیت قیمت شیبا در طول سال ۲۰۲۴ متفاوت از این پیش‌بینی‌ها باشد. فراموش نکنید که این اعداد هیچ‌گونه پیشنهادی برای خرید شیبا اینو یا فروش آن نیستند. توصیه می‌شود در صورتی که قصد سرمایه‌گذاری در این میم کوین را دارید، قبل از خرید حتما با افراد متخصص، با تجربه و آموزش‌دیده مشورت کنید.

آینده شیبا اینو چه خواهد بود؟

برای پیش‌بینی آینده‌ی هر ارز دیجیتالی از جمله شیبا، باید آینده‌ی قیمت شیبا را برای دو حالت بازار گاوی (صعودی) و بازار خرسی (نزولی) بررسی کنیم.

قیمت شیبا اینو در بازار گاوی

یکی از دلایل امیدواری به افزایش قیمت شیبا، محبوبیت آن در شبکه‌های اجتماعی و حمایت افراد مشهور است. یکی دیگر از دلایل امیدواری به افزایش قیمت شیبا، روند صعودی بیت کوین است که روی تمام بازار کریپتو اثرگذار است. پروژه Shibarium که قصد دارد Shiba Inu را از یک میم کوین ساده به یک اکوسیستم جامع تبدیل کند نیز یکی دیگر از دلایل امیدواری به افزایش تقاضا برای خرید شیبا است.

قیمت شیبا اینو در بازار خرسی

یکی از نگرانی‌ها در رابطه با شیبا مسئله‌ی محبوبیت است. این موضوع بزرگ‌ترین نقطه ضعف شیبا است، زیرا محبوبیت می‌تواند از بین برود. از زمان معرفی شیبا، ارزهای دیجیتال مشابه بسیاری به بازار معرفی شده‌اند و ورود هر ارز جدید می‌تواند سهم SHIB را کاهش دهد.

شیبا اینو؛ میم کوینی با پتانسیل رشد بالا

تحلیل شیبا اینو نشان‌ دهنده‌ی نوسانات قیمتی شدید است، با این‌حال این ارز دیجیتال همچنان یکی از محبوب‌ترین ارزهای بازار محسوب می‌شود. به‌طور کلی پیش‌بینی‌ها در رابطه با این میم کوین خوشبینانه و مثبت است و شیبا اینو گزینه‌ی جذابی برای سرمایه‌گذاری به‌نظر می‌رسد. با این‌حال قبل از خرید شیبا به این نکته توجه داشته‌باشید که قیت شیبا هر لحظه ممکن است با یک انفجار شما را سورپرایز کند. با توجه به این‌که قیمت شیبا به نظرات افراد مشهور و حمایت شبکه‌های اجتماعی وابسته است، مثبت یا منفی بودن انفجار قیمت به شانس شما بستگی دارد.

نظر شما