شناسهٔ خبر: 67565884 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تست تصادف کراس اور ریرا ایران خودرو + ویدیو

صاحب‌خبر -

شرکت ایران خودرو ویدیو تست تصادف کراس اور ریرا را رسما منتشر و این کراس اوور بومی را ایمن ترین خودرو ساخت داخل معرفی کرد. در ادامه با تست ایمنی خودرو ریرا همراه شما خواهیم بود.

کراس اور ریرا از شرکت ایران خودرو، لقب لاکچری‌ترین محصول بومی ایران را یدک می‌کشد که همین موضوع، حرف و حدیث‌های زیادی را برای این محصول به وجود آورده است. از مهم‌ترین نکاتی که درمورد این خودرو مطرح می‌شود، بحث ایمنی و وضعیت آن در تصادف است که ایران خودرو، امروز به این سوال مهم پاسخ داد. در آخرین مطلب از سری اخبار خودرو گجت نیوز به سراغ ویدیو تست تصادف و آزمون ایمنی کراس اور ری را ایران خودرو خواهیم رفت و آن را تماشا خواهیم کرد.

ویدیو تست تصادف ریرا ایران خودرو

شرکت ایران خودرو در جمع بزرگ‌ترین رسانه‌های خودرویی کشور، رسما و برای اولین یکی از جذاب‌ترین ویدیوهای تاریخ خود یعنی فیلم تست تصادف ریرا را به صورت عمومی منتشر کرد که در این ویدیوها شاهد تست ایمنی ریرا از چهار ساید مختلف بدنه هستیم. با توجه به ویدیوهای منتشر شده از تست تصادف ریرا به نظر می‌رسد که بالاخره با یک محصول نسبتا ایمن و بومی طرف هستیم که تست‌های ایمنی استاندار را پشت سر گذاشته است.

تست تصادف ریرا ایران خودرو تست تصادف ریرا ایران خودرو

همچنین باید اشاره کنیم که تست تصادف ریرا در موسسه Cidaut انجام شده که این موسسه قبلا میزبان تست تصادف تارا ایران خودرو هم بوده است و شاید در آینده‌ای نزدیک، تست تصادف ریرا برقی هم در این موسسه انجام شود.

مشخصات فنی و ظرفیت تولید ریرا از زبان ایران خودرو

آزمون تصادف کراس اور ری را ایران خودرو آزمون تصادف کراس اور ری را ایران خودرو

ظرفیت تولید خطوط ریرا ایران خودرو 20 دستگاه در ساعت است که معادل 110 هزار دستگاه در سال خواهد بود. ایران خودرو برای تولید این محصول، خطوط بدنه‌سازی، رنگ و مونتاژ را به طور کامل توسعه داده و از آخرین فناوری‌های روز دنیا در آنها استفاده کرده است.

تست تصادف ریرا ایران خودرو تست تصادف ریرا ایران خودرو

یکی از ویژگی‌های خاص ریرا ایران خودرو، استفاده از شبکه برق و الکترونیک اختصاصی ایران خودرو (IKBCM) است که برای اولین بار در کشور توسعه یافته است. این شبکه در آینده بر روی خودروهای دنا جوانان، تارا با موتور سه سیلندر و سایر محصولات ایران خودرو نیز نصب خواهد شد. کراس اور ریرا به موتور EF7P TC با حجم 1645 سی‌سی و توان 160 اسب بخار و 240 نیوتن متر گشتاور با حداکثر سرعت 195 کیلومتر بر ساعت مجهز شده است. این موتور که شتاب بالایی به خودرو می‌دهد، در آینده می‌تواند استاندارد یورو 6 را نیز پاس کند.

تست تصادف ریرا ایران خودرو تست تصادف ریرا ایران خودرو

از دیگر امکانات خودرو ریرا می‌توان به گیربکس اتوماتیک 6 سرعته، ترمزهای دیسکی در جلو و عقب، فرمان برقی، کیسه‌های هوا، سانروف، صندلی‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر لمسی، سیستم صوتی باکیفیت و … اشاره کرد. ایران خودرو برای اطمینان از ایمنی سرنشینان خودرو کراس اور ری را، دو مرحله تست تصادف را و بیش از 150 آزمون را بر روی این خودرو انجام داده است. این شرکت با قاطعیت اعلام می‌کند که ری را، ایمن‌ترین خودروی ساخت داخل کشور است. قیمت ریرا ایران خودرو هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود که این خودرو قیمتی پایین تر از 1 میلیارد تومان داشته باشد.

نظر شما