شناسهٔ خبر: 67563881 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره‌کل استاندارد سمنان؛ رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره‌کل استاندارد سمنان؛

۲۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد در سمنان صادر شد ۲۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد در سمنان صادر شد

عمادی گفت: ۲۵ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سه ماه نخست ۱۴۰۳ صادر و در راستای نظارت بر اجرای استاندارد نیز ۲۵ پروانه تعلیق و ۲۷ پروانه باطل شد.

صاحب‌خبر -

عمادی  رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره‌کل استاندارد سمنان با بیان اینکه یک فقره پروانه نشان حلال در سمنان در سه ماه نخست امسال صادر شد، گفت: علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولیدکننده یا ارایه‌کننده خدمت به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی و همچنین اطمینان خاطر برای مصرف‌کننده است.

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره‌کل استاندارد سمنان با اشاره به اینکه رعایت استانداردها کشور را به مسیر پیشرفت و توسعه سوق می‌دهد، توجه به این مهم از سوی تمام افراد به ویژه واحدهای تولیدی خدماتی را خواستار شد.

وی با اشاره به این که پروانه‌های صادرشده در صنایع ساختمانی و معدنی، برق و الکترونیک، شیمیایی، غذایی و کشاورزی و مکانیک و فلزشناسی است، خاطر نشان کرد: هر چه در زمینه استانداردسازی محصولات و خدمات در جامعه تلاش شود، زمینه رشد اقتصادی مهیاتر خواهد شد.

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره‌کل استاندارد سمنان گفت: وجود علامت استاندارد بر روی کالا نشانه انطباق کالا با استاندارد ملی است و به شهروندان توصیه می‌شود به خرید کالاهایی اقدام کنند که دارای علامت استاندارد و کد ۱۰ رقمی باشند.

نظر شما