شناسهٔ خبر: 67563385 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه تفاهم | لینک خبر

رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیأت دولت سیزدهم:

دولت آقای رئیسی دولت کار و امید بود

صاحب‌خبر -

رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت سیزدهم را دولت «کار و امید و حرکت» برشمردند و گفتند: شهید رئیسی واقعاً امیدوار و به حق، به آینده خوش‌بین بود و تصمیم قاطع داشت که به اهداف ترسیم شده برسد.
به گزارش تفاهم ، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز در دیدار  «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری و اعضای هیأت دولت سیزدهم، تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات توده‌های مردم (نه خواص و ویژه‌خواران)، اعتقاد عمیق به توانایی‌های داخلی، صراحت در اعلام مواضع دینی و انقلابی، خستگی‌ناپذیری، مأیوس نشدن، رعایت تعامل و عزت‌مندی در سیاست خارجی، اهتمام به اجرای طرح‌های بزرگ، تواضع و بردباری و معنویت و ذکر و توسل را از ویژگی‌های برجسته فردی و کاری شهید رئیسی خواندند و تأکید کردند: رئیسی عزیز به عنوان یک الگو نشان داد می‌توان به عنوان رئیس جمهور یک کشور از مجموعه این خصوصیات فکری، قلبی و عملی برخوردار بود و آن را در عمل دنبال کرد.
حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در این دیدار که آخرین دیدار اعضای دولت سیزدهم بود، دولت سیزدهم را دولت «کار و امید و حرکت» برشمردند و گفتند: شهید رئیسی واقعاً امیدوار و به حق، به آینده خوش‌بین بود و تصمیم قاطع داشت که به اهداف ترسیم شده برسد.
ایشان در تبیین ویژگی‌های برجسته آقای رئیسی، مردمی بودن او را خصوصیتی بسیار مهم و الگویی حقیقی برای همه مسئولان خواندند و گفتند: رئیسی عزیز به مردم احترام می‌گذاشت و با حضور در میان مردم، حقایق و نیازها را لمس می‌کرد و حل مشکلات و تامین نیازهای توده‌های مردم را محور برنامه‌ها و اقدامات خود قرار می‌داد.
ادامه در صفحه 2

 

نظر شما