شناسهٔ خبر: 67562063 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

قیمت ارز بالا رفت؛ سکه کاهشی شد

اقتصادنیوز : امروز بازار ارز شاهد افزایش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است، با اینحال بازار سکه مسیر متفاوتی نسبت به بازار ارز در پیش گرفت و معامله‌گران شاهد عقب‌نشینی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته بودند.

صاحب‌خبر -

امروز بازار ارز شاهد افزایش قیمت ها نسبت به روز گذشته است؛ رویکردی که به عقیده معامله گران بازار نمی توان از آن به عنوان تغییر روند بازار یاد کرد و برای تصمیم گیری دقیق درباره آن باید نظاره گر ادامه معاملات در روزهای گذشته بود. معامله گران معتقدند بالا رفتن قیمت ها در جریان معاملات امروز به نوعی پولبک محسوب می شود و ممکن است در ادامه هفته شاهد عقب نشینی دوباره یا ثبیت قیمت ها در محدوده فعلی باشیم.

بازار سکه امروز اما مسیر متفاوتی نسبت به بازار ارز در پیش گرفت و معامله گران شاهد عقب نشینی قیمت ها نسبت به روز گذشته بودند. قیمت سکه امامی که در معاملات روز گذشته ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت خورده بود؛ امروز در بازار ۱۵۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و به ۴۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید. در سایت اتحادیه طلا و جواهر هم امروز سکه ۴۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته کاهش ۵۰ هزار تومانی داشته است. همچنین حباب سکه امروز به ۱۸ درصد رسید که با کف خود فاصله دو درصدی دارد.

در بازار طلا هم قیمت طلای ۱۸ عیار امروز به سه میلیون و ۴۳۸ هزار و ۶۰۰ تومان رسید تا در مقایسه با پایان معاملات روز شنبه ۱۶ تیر، رشد ۲۳ هزار تومانی داشته باشد. همچنین طلای آبشده امروز ۱۴ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۵ هزار تومانی را تجربه کرد.

مشوح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «قیمت دلار پولبک زد؛ واکنش متفاوت بازار ارز به انتخابات/ قیمت سکه کاهشی شد؛ طلا بالا کشید» بخوانید. 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما