شناسهٔ خبر: 67560554 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

زخمی شدن 5 نظامی اسرائیلی در حمله موشکی حزب الله لبنان

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که در حمله موشکی حزب الله لبنان به منطقه الجلیل پایین که صبح امروز رخ داد 5 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که در حمله موشکی حزب الله لبنان به منطقه الجلیل پایین که صبح امروز رخ داد 5 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

این رسانه ها تأکید کردند که حال یکی از این زخمی ها وخیم است.

در همین حال، در پی حمله حزب الله لبنان به منطقه جبل الجرمق و پایگاه نظامی«میرون» با موشک های سنگین آتش سوزی های مهیبی در منطقه به وقوع پیوست.

در تحولی دیگر، به گزارش خبرنگار شبکه العالم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای رسمی اعلام کرد که پایگاه " النمیرا"  واقع در غرب دریاچه "طبریه" را با ده ها موشک کاتیوشا؛ در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به منطقه "البقاع" که منجر به شهادت یکی از نیروهای مقاومت شد، هدف قرار دادند.

خبرنگار العالم با بیان اینکه پایگاه " النمیرا" حدود 30 کیلومتر با مرز لبنان و فلسطین اشغالی فاصله دارد و روستایی در نزدیکی منطقه "کفر زیتیم" است، خاطرنشان کرد که در بحبوحه محرمانه بودن شمار مصدومان ناشی از هدف قرار دادن این پایگاه، علاوه بر آتش سوزی های متعدد در منطقه مورد نظر و اطراف آن؛ رسانه های عبری اعلام کردند که چندین مصدوم از جمله کسانی که جراحات شدید داشتن به بیمارستان "طبریه" منتقل شده اند.

وی ادامه داد: نیروهای مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز با هدف قرار دادن مجدد برج‌های جاسوسی اشغالگران رژیم صهیونیستی که سعی در بازسازی و نگهداری آن‌ها در پشت منطقه " الراهب " را داشتند مجددا تخریب کرده و از مدار خارج کردند.

 

اخبار مرتبط

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما