شناسهٔ خبر: 67560422 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهروز بقایی: دوست دارم دوباره کار کنم

ندا آل سید طیب

بهروز بقایی که امروز ۷۱ ساله شده، می‌گوید امیدوار است شرایط فعالیت در کار هنری بهتر بشود و او نیز بتواند دوباره کار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بهروز بقایی از بازیگرانی است که شاید تعداد کارهایش خیلی هم زیاد نباشد، اما عموم کارهای او برای تماشاگران خاطره‌ساز است.

او اما مدتی است که در کاری بازی نکرده و زمانی که برای تبریک تولدش با او تماس گرفتیم و حال و احوالش را جویا شدیم، می‌گوید: خوشبختانه خوبم و امیدوارم وضعیت کارهای هنری هم بهتر بشود.

بقایی اما مدتی است از بازیگری دور بوده و در این باره توضیح می‌دهد: دلم می‌خواهد کار کنم ولی پیشنهادهای خیلی جذابی نبوده. امیدوارم شرایط بهتر شود و بتوان کار کرد.

این بازیگر که علاوه بر بازیگری در عرصه شعر و ادب هم دستی دارد، دانش آموخته تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است.

او برای تماشاگران تئاتر یادآور اجراهای درخشانی چون «نیلوفر آبی»، «پستوخانه»، کمدی «شب سیزدهم» هر سه به کارگردانی حمید امجد و «لبخند باشکوه آقای گیل» کار رکن‌الدین خسروی، «هاملت با سالاد فصل» به کارگردانی هادی مرزبان، «نهر فیروزآباد» کار محمد رحمانیان، «یک دقیقه سکوت، «قرمز و دیگران»، «تنها راه ممکن» هر سه به کارگردانی محمد یعقوبی، «همه پسران من»، «ایوانف»، «سه خواهر» هر سه به کارگردانی اکبر زنجان‌پور، «تبعه دست دوم» کار منیژه محامدی و ... است.

بقایی در تلویزیون نیز همکاری‌های موفقیت امیز با بیژن بیرنگ و مسعود رسام داشته که ثمره آن بازی در مجموعه‌هایی همچون «خانه سبز»، «همسران»، «دنیای شیرین دریا»، «نوعی دیگر»، «قطار ابدی» و ... بسیاری تئاترهای تلویزیونی است.

انتهای پیام 

برچسب‌ها:

نظر شما