شناسهٔ خبر: 67559991 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی‌آنالایز | لینک خبر

اینترنت در نوبت دوم کنکور قطع نمی‌شود

صاحب‌خبر -

سرپرست سازمان ملی سنجش و نظارت بر ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۳ را دهم مهرماه عنوان کرد و گفت: درصدد هستیم نتایج را به گونه‌ای اعلام کنیم که پذیرفته‌شدگان بتوانند نیمه دوم مهرماه در کلاس درس دانشگاه حضور پیدا کنند.
به گزارش ایلنا، عبدالرسول پورعباس در نشست خبری برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: در زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری امسال نیازی به قطع اینترنت نیست. تجهیزات آشکارساز یا سیگنال‌یاب بسیار قوی و دقیق در اختیار همه حوزه‌های امتحانی قرار گرفته است و هر کسی هرگونه ابزار دریافت‌کننده سیگنال داشته باشد در حوزه‌های امتحانی کشف می‌شود بنابراین نیازی به قطع اینترنت نیست.

وی ادامه داد: ضمن اینکه شعب قضایی در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها برای همکاری با برگزارکنندگان آزمون سراسری حضور دارند و پلیس فتا با هرگونه اقدام شائبه‌ساز برخورد می‌کند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و نظارت بر ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد تقلب در آزمون سراسری هشدار داد و گفت: شبکه‌های مجازی که با پرداخت پول برای اقدامات متقلبانه تلاش می‌کنند در دوره قبل موفق نبودند، ۳۵ نفر در آزمون نوبت اول ۱۴۰۳ دستگیر شدند که تجهیزات غیر مجاز در جلسه آزمون با خود همراه داشتند که در مقایسه با تخلف‌های سال‌های قبل که به هزار مورد هم می‌رسید، رقم ناچیزی است.

برچسب‌ها:

نظر شما