شناسهٔ خبر: 67559982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار:

صدور مجوز سازمان‌های مردم نهاد در خراسان جنوبی سرعت می‌گیرد

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه به پرونده‌های در دست اقدام برای راه‌اندازی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در استان سرعت داده شود تا کار خود را به صورت رسمی آغاز کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی روز یکشنبه در جلسه شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد استان گفت: تشکل‌ها و سمن‌ها با توجه به نیازهای موجود در جامعه باید اثربخش باشند.

وی ضمن تبریک به مردم ولایتمدار خراسان جنوبی که با لبیک به ندای رهبری مشارکت خوبی را در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رقم زدند افزود: در موضوع تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بارها تاکید شده و اعتقاد داریم که کمک بزرگی برای دستگاه‌های اجرایی و مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه هستند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: درخواست‌ها برای راه‌اندازی تشکل و سازمان‌های مردم نهاد در استان باید در اهداف و روش‌ها منطقی شود، به نحوی که در جامعه اثربخش باشند.

وی تاکید کرد: صدور مجوزها در این حوزه باید منتج به محصولی شود که در جامعه نمایان و کمکی برای حل معضلات و مشکلات جامعه باشد.

طالبی از گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی خواست برای رسمیت دادن به اقدامات خود و برخورداری از حمایت دولتی در ذیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد مجوز بگیرند تا فعالیت‌هایشان نیز قانون‌مند و نظام‌مند شود.

نظر شما