شناسهٔ خبر: 67958593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هوای مازندران پایان هفته جاری چگونه است؟

ساری - ایرنا - هواشناسی با اشاره به تداوم ناپایداری جوی در مازندران تا پایان هفته جاری، پیش بینی کرد که آسمان این استان در روزهای آینده نیمه ابری تا ابری و با رگبار پراکنده باران همراه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، هواشناسی پیش بینی کرد که با کاهش ناپایداری جوی در مازندران در طی امروز سه شنبه، دمای هوا نیز به طور موقت تا روز چهارشنبه روند افزایشی را در پیش بگیرد.

طبق پیش بینی هواشناسی، از شامگاه چهارشنبه تا آخرین روز هفته جاری جمعه، آسمان استان نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و وزش باد همراه خواهد بود.

هواشناسی پیش بینی کرد که در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده آسمان استان صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه باشد.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی مازندران نشان می دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی با ۵۲.۷ میلی متر در جویبار به ثبت رسیده است و پس از آن، بابلسر با ۱۷، امیرآباد بهشهر با ۱۵ و کلاردشت با ۱۱ میلی متر شاهد بیشترین میزان بارش باران ثبت شده در طی این مدت بودند.

کمترین میزان بارندگی نیز در طی این مدت در گلوگاه و قراخیل با ۰.۱، ایزدشهر با ۰.۳، کیاسر با ۱.۲ و ساری با ۱.۴ میلی متر بوده است.

هوای مازندران پایان هفته جاری چگونه است؟

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی امروز مازندران، نیمه ابری با افزایش نسبی دما، گاهی با افزایش ابر، وزش باد با احتمال بارش پراکنده باران و در روز چهارشنبه نیز صاف تا نیمه ابری در ارتفاعات با افزایش دما و در بعدازظهر و شب با افزایش ابر و رگبار پراکنده باران همراه خواهد بود.

شرایط جوی مازندران در روزهای پنجشنبه و جمعه نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش بینی شده است.

آسمان مازندران از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری پیش بینی شده است و دمای هوا نیز در طی این مدت روند افزایش را در پیش خواهد گرفت.

داده های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی مازندران نشان می دهد که گلوگاه با ثبت دمای ۲۷.۸ و دلیر چالوس لا ۱۳.۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای امروز شهر ساری مرکز مازندران نیز به ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته بیش از چهار درجه افزایش نشان می دهد.

وضعیت امروز دریای خزر نیز مواج پیش پیش بینی شده است.

نظر شما