شناسهٔ خبر: 67559764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پی انتخابات ریاست جمهوری

زهرا عبداللهی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین طی پیامی ضمن گرامیداشت حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، این حضور حماسی را موجب خرسندی علاقه‌مندان به سربلندی ایران عزیز دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی طی پیامی از حضور پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد، متن پیان به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

انتخابات به عنوان تجلی اراده مردم موهبتی الهی است که به برکت انقلاب اسلامی به رهبری امام عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی نصیب مردم ایران گردید و همواره آنچه در آن اصالت داشته میزان حضور آحاد جامعه بوده است که بحمدالله فزونی مشارکت در مرحله اخیر، موجبات خرسندی علاقه‌مندان به سربلندی ایران عزیز را فراهم آورد.

اکنون که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سرانجام رسیده اینجانب با احترام به آرای مردم شریف، انتخاب جناب آقای دکتر پزشکیان را به ایشان تبریک می‌گویم. امید است فرصت پیش آمده را مغتنم شمرده و با احترام به مبانی و اصولی که بر آن تأکید داشتند، به دور از شعارزدگی و پرهیز از جناح بندی‌های سیاسی با استقلال رأی در مسیر خدمت صادقانه، مجدانه تلاش نموده و تمامی نیروهای انقلابی هم در سراسر کشور و در سطح استان، فارغ از هر نوع گرایش سیاسی و سلیقه مدیریتی، در یک تعامل سازنده و هم‌افزا در این راه خطیر از هیچ کوششی دریغ نکنند.

تقارن این رخداد مهم با روز اول محرم‌الحرام ایجاب می‌نماید که استقامت به حق، حفظ عزت و آزادگی و مراعات دین در راه اصلاح امور امت را به همه مسئولان یادآور شوم، بی‌شک مراقبت و اصرار بر این مهم موجب عزت و آبرو برای ما هم خواهد شد؛ همان‌طور که برای شهید جمهور رئیسی عزیز اینگونه شد.

در پایان ضمن قدردانی از آحاد ملت که در پنجاه روز گذشته در تمامی صحنه‌ها من‌جمله مراسم تشییع باشکوه شهدای خدمت و نیز در عرصه تبلیغات و ۲ مرحله انتخابات جانانه در میدان بودند، از تمامی مسئولان و دست اندرکاران و همچنین سایر نامزدهای محترم تشکر می‌کنم؛ کار بزرگی که در این فرصت کوتاه برنامه‌ریزی و اجرا گردید، نشان از یک باور قوی و توان عظیم در مجموعه نظام جمهوری اسلامی دارد که به سبب هدایت‌های خردمندانه رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایجاد و موجبات غرور و افتخار برای تمامی دوستان و حسرت و ناکامی‌ برای دشمنان شده است.

انتهای پیام

نظر شما