شناسهٔ خبر: 67559649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در جامعه اثربخش باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد با توجه به نیازهای موجود، در جامعه اثربخش باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، محمدرضا طالبی امروز _یکشنبه هفدهم تیر _در شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد استان ضمن تبریک به مردم ولایتمدار خراسان جنوبی که با لبیک به ندای رهبری مشارکت خوبی را در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری رقم زدند، اظهار کرد: در موضوع تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بارها تأکید شده و اعتقاد به این دارم که کمک بسیار بزرگی برای دستگاه‌های اجرایی و مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه است.

وی افزود: درخواست‌ها برای راه‌اندازی تشکل و سازمان‌های مردم نهاد در استان باید در اهداف و روش‌ها منطقی شود، به نحوی که در جامعه اثربخش باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: صدور مجوزها در این حوزه باید منتج به محصولی شود که در جامعه نمایان و کمکی برای حل معضلات و مشکلات جامعه باشد.

وی گفت: در حوزه استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه باید به پرونده‌های در دست اقدام برای راه‌اندازی تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در استان سرعت دهند تا کار خود را به صورت رسمی آغاز کنند.

طالبی از گروه‌های جهادی و فعالان اجتماعی خواست برای رسمیت دادن به اقداماتشان و برخورداری از حمایت دولتی در ذیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد مجوز بگیرند تا فعالیت‌هایشان قانونمند و نظام‌مند شود.

نظر شما