شناسهٔ خبر: 67559319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تولیت آستان قدس رضوی: موضوع زیارت در اولویت دولت چهاردهم قرار گیرد

مشهد- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی خطاب به رییس جمهور منتخب با تبریک انتخاب دکتر پزشکیان به ریاست جمهوری اسلامی ایران نوشت: آستان قدس رضوی براساس حکم ابلاغی رهبر معظم انقلاب، همکاری و کمک به دولت‌ها را وظیفه خود می‌داند و انتظار می‌رود که موضوع مهم زیارت و مسایل میلیون‌ها زائر عزیز داخلی و بین‌المللی مشهد الرضا به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی هم در اولویت امور دولت محترم قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری آستان قدس رضوی، حجت الاسلام احمد مروی روز یکشنبه در ادامه پیام خود آورده است: انتخاب جنابعالی را از سوی مردم فهیم، آگاه و مسوولیت‌شناس به عنوان رییس‌جمهور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، تبریک و تهنیت می‌گویم و حضور شورانگیز و با نشاط ملّت بزرگوار ایران را تجلّی عنایت و فضل الهی و هدایت‌های رهبر حکیم و فرزانه و جامع‌نگر انقلاب اسلامی می‌دانم.

وی ادامه داد: ضمن ارج‌گزاری و تکریم یاد و نام شهیدان عزیز خدمت، به خصوص رییس‌جمهور شهید خادم‌الرضا علیه‌السلام آیت الله رییسی و آیت الله آل هاشم، توفیقات روزافزون جنابعالی را در اعتلای انقلاب اسلامی و خدمت صادقانه و مؤثر به ملت شریف و نجیب و انقلابی ایران با بهره‌گیری هوشمندانه از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور عزیزمان از خداوند متعال درخواست می‌ کنم.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه این پیام آورده است: در جوار مضجع شریف و نورانی امام رضا(ع) برای عزت و سربلندی ملت بزرگوار ایران و توفیق هر چه بیشتر دولت محترم و همه خادمان ملت در عرصه‌های گوناگون، دست دعا و نیایش به سوی درگاه ایزد منان دراز می‌کنم.

دکتر مسعود پزشکیان روز پانزدهم تیر ماه ۱۴۰۳ با کسب اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رییس‌جمهوری منتخب مردم ایران شد.

نظر شما