شناسهٔ خبر: 67557692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامورخیریه گلستان:

۶۰ مبلغ طرح بصیرت عاشورایی را در گلستان اجرایی می کنند

گرگان-معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه گلستان از فعالیت ۶۰ مبلغ بومی و اعزامی در استان خبر داد و گفت: محرم امسال ۲۰ مبلغ اعزامی از قم و ۴۰ مبلغ بومی در طرح بصیرت عاشورایی فعالیت می کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ابوالفضل کوهساریان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در محرم ۱۴۴۶ از ظرفیت مبلغان اعزامی از قم و مبلغان بومی استان گلستان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ زیارت، فرهنگ عاشورای در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استفاده خواهد کرد.

وی از فعالیت ۶۰ مبلغ بومی و اعزامی در دهه نخست ماه محرم در گلستان خبر داد و افزود: در ایام محرم امسال ۲۰ مبلغ اعزامی از قم و ۴۰ مبلغ بومی اعم از مدیران مراکز افق و ائمه جماعت امامزادگان و بقاع متبرکه در طرح بصیرت عاشورایی مجموعه اوقاف را همراهی خواهند کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: امسال ۴۵ بقعه شاخص گلستان مجری طرح بصیرت عاشورایی و اقامه عزاداری امام حسین هستند که به اجرای برنامه‌هایی چون سخنرانی و پذیرایی خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: برپایی غرفه‌های خیمه معرفت از دیگر ویژه برنامه‌های این ایام است که به مباحثی چون پاسخگویی مسائل شرعی، مشاوره سبک زندگی و عفاف و حجاب می‌پردازد.

کوهساریان اظهار کرد: یکی از دیگر ویژه برنامه‌هایی که در این ایام صورت می‌گیرد کمک به هیأت‌های مذهبی و مساجد است که در راستای طرح شمیم حسینی از محل موقوفات اباعبدالله الحسین انجام می‌شود.

نظر شما