شناسهٔ خبر: 67559638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

شیراز به برند جهانی در زمینه سرمایه‌گذاری تبدیل می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تبدیل شدن شیراز به برند جهانی در زمینه سرمایه‌گذاری از جمله اتفاق های مبارکی است که در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در مهرماه سال‌جاری رقم خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، علیرضا اسکندری، امروز_ یکشنبه هفدهم تیر_ در یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور با قدردانی و تشکر از مردم نجیب، آگاه و صبور که در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری حضور یافتند، اظهار کرد: مردم با حضور خود نشان دادند نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نبوده و نیستند، حتی آن‌هایی که با عدم حضور در پای صندوق‌های رأی، پیام خود را به رئیس جمهور منتخب رساندند.

وی افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، آنچه مسلم است این است که اگر کسی تصور کند این عده‌ای که رأی ندادند با نظام مخالف بوده سخت در اشتباه هستند و کسانی که اهل سیاست هستند، اهل نگاه جامعه شناسانه به مسائل هستند، بایستی علل این موضوع را بررسی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: توجه جدی به بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم از مهمترین درخواست‌هایی است که به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری از کلیددار پاستور انتظار داریم.

اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه سرمایه‌گذاری اشاره و خاطر نشان کرد: مدیریت شهری در مسیر درست اقتصادی با ظرفیت سرمایه گذاری قرار گرفته و گام به گام به شهر پایدار اقتصادی نزدیک و نزدیک تر می‌شویم و در آینده‌ای نه چندان دور معضلی به نام کمبود منابع مالی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: این مهم با سیاست گذاری درست کمیسیون اقتصاد و همراهی مجموعه شهرداری رقم خورده و انتظارات ما را در این زمینه بیش از پیش کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: اکنون با افتخار می‌توان اعلام کرد با اجرای پروژه‌هایی نظیر تله کابین و آکواریوم، پذیرای سرمایه گذار با منابع خارجی هستیم.

اسکندری با اشاره به اینکه امکاناتی که در کنار پاسخگویی به یک مطالبه و آرزوی دیرینه شهروندان، زمینه ساز اعتماد مردم از عملکرد مسئولان در بهبود شرایط است، اظهار کرد: تبدیل شدن شیراز به برند جهانی در زمینه سرمایه گذاری نیز از جمله اتفاق‌های مبارکی است که در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در مهرماه امسال رقم خواهد خورد.

وی افزود: هرچند کاستی‌ها و نواقصی در این مسیر سخت وجود دارد اما تحقق این امر بر اراده محکم استوار است که بدان ایمان داریم. لذا انتظار کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری و شورای ششم از مجموعه شهرداری این است که با توان مدیریت فعلی، شاهد به ثمر نشستن تکالیف سرمایه گذاری باشیم و انتظاری که امکان تحقق آن و خلق درآمدهای پایدار، با ظرفیت موجود و نیروهای زبده شهرداری امکان پذیر است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: اول به خودم و سپس به همکاران عزیزم در شورا یادآور می‌شوم فرصت‌ها مثل ابر بهار در گذرند و پس از گذشت سه سال از دوره ششم شورا، خدمت به مردم میسر نخواهد شد جز در سایه همدلی و وفاق، چرا که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

نظر شما