شناسهٔ خبر: 67557157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افزایش هوای گرم و شرجی در مازندران

معاونت توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران از افزایش دما و شرجی شدن این استان از امروز تا پایان هفته جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به آخرین وضعیت دمای مازندران براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا پایان هفته استان اظهار کرد: امروز، یکشنبه هفدهم تیر شاهد هوایی صاف تا نیمه‌ابری با تداوم هوایی نسبتاً گرم و شرجی خواهیم بود.

وی افزود: در ساعات بعدازظهر امروز با افزایش ابر در ارتفاعات غربی و مرکزی با رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد مواجه خواهیم شد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با تاکید براینکه وضعیت جوی مذکور تا روز سه‌شنبه نوزدهم تیر سال‌جاری تداوم دارد، اظهار داشت: در روز چهارشنبه بیستم تیر با شرایط جوی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی دما شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در روزهای پنجشنبه تا شنبه هفته آتی شرایط جوی مازندران صاف تا نیمه‌ابری با تداوم هوای نسبتاً گرم و شرجی و در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر در ارتفاعات با احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد پیش‌بینی مواجه خواهیم بود.

اسدی موقعیت جوی دریایی را در این روزها با موج‌های آرام، مناسب برای هرگونه فعالیت دریایی دانست و گفت: مسافران و گردشگران از شنا در مناطق ممنوعه خودداری کنند و به نکات ناجیان غریق حتماً توجه داشته باشند.

نظر شما