شناسهٔ خبر: 67651312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مردی ۵۰ ساله در سد شیان اسلام آبادغرب غرق شد

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب گفت: مرد ۵۰ ساله‌ای در سد شیان این شهرستان به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده و جان خود را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ آریا عبدی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن مردی میانسال در سد مخزنی شیان اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از حضور در محل و انجام تحقیقات ابتدایی دریافتند که فرد غرق شده مردی حدودا ۵۰ ساله بوده که برای شنا کردن به سد شیان رفته است.

سرپرست فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی نشان می داد که مرد میانسال پس از وارد شدن داخل آب سد شیان به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده و جان خود را از دست داده است .

سرهنگ عبدی یادآور شد: جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال و در این راستا پرونده ای نیز تشکیل و موضوع تحت رسیدگی قرار گرفت.

دستگیری و جمع آوری ۶ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در کرمانشاه

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از دستگیری و جمع آوری ۶ خرده فروش مواد و معتاد متجاهر در کرمانشاه خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از فعالیت ۲ خرده فروش با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل و مغازه های این افراد شدند.

سرهنگ هوشنگ مبارکی اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی نسبت به دستگیری آن ها اقدام و موفق به کشف مقداری ماده مخدر تریاک و یک قبضه کلت کمری شدند.

وی یادآور شد: همچنین در عملیاتی دیگر نیز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین گشت زنی در سطح شهر کرمانشاه نسبت به جمع آوری چهار معتاد متجاهر و تحویل آن ها به کمپ های ترک اعتیاد اقدام کردند.

کشف ۱۳ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر گفت: با تلاش ماموران این انتظامی ۱۳ دستگاه لوازم خانگی به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ احمد رستمی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی خراجیان روانسر حین کنترل خودرو های عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری مشکوک و آنها را متوقف کردند که در بررسی از خودرو های توقیفی ۱۳ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل کولرگازی و چای ساز که فاقد هرگونه مجوزی بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر اضافه کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سارق حرفه ای کابل برق در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق کابل و سیم برق در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم برق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران انتظامی شهرستان در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدرضا یاری اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت کابل برق اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۲۵ هزار ۴۵ کیلومتر مربع، یک و نیم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.

نظر شما