شناسهٔ خبر: 67556765 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در پیامی؛

دبیر اجرایی خانه کارگر البرز، پیروزی مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس دولت چهاردهم تبریک گفت

در پیامی؛ دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر البرز و رئیس کمیته کارگری حامیان مسعود پزشکیان در استان، طی پیامی پیروزی مسعود پزشکیان را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به جامعه کارگری و هموطنان تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز فرشاد اوجانی در پیامی پیروزی پزشکیان را به عنوان رئیس دولت چهاردهم تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«ملت بزرگ ایران روز جمعه پانزدهم تیرماه با ثبت حماسه ای باشکوه، ضمن حضور پرشور و تاریخی خود، برگ زرین دیگری در تاریخ این مرز و بوم ثبت کرد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه کارگری استان البرز، انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور ایران به همه ملت نجیب ایران، هیات اجرایی خانه کارگر و قشر نجیب کارگری در استان  البرز  و بویژه به آقای صادقی رئیس کشوری ستاد کارگری دکتر پزشکیان و مدیران و رؤسای هیات‌های زیرمجموعه تشکل‌های کارگری  که در این انتخاب با جدیت و تلاش شبانه روزی برای هماهنگی و تجمیع آرای کارگران و بازنشستگان  در استان‌های مختلف نقش آفرینی کردند تبریک عرض می‌کنم.

ما جامعه کارگری معتقد هستیم که دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب و مردمی، اهل گفت‌وگو، صلح، آشتی و تفاهم بوده و با همدلی و درک و درایت، بن بست‌های تحمیل شده بر فضاهای خارجی و داخلی کشور را از بین می‌برد و آرامش و عزت را به ارمغان خواهد آورد.»

انتهای پیام/

نظر شما