شناسهٔ خبر: 67554240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

روش‌های که مردم می‌توانند منکرات را گزارش کنند، اعلام شد

سارا سلطانی

طبق اعلام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، مردم می‌توانند گزارشات و نظرات خود را در رابطه با منکر در همه عرصه‌ها از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۱۸۱۳۷۲۰۹ ارائه کنند.

صاحب‌خبر -

علی شجاع‌حیدری پیش از ظهر امروز ۱۷ تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته اول محرم؛ هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

وی «امر به معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی و گفتمان زینبی» را شعار این هفته اعلام کرد و افزود: باید در نگرش فرهنگی بانوان در عرصه امر به معروف و نهی از منکر بیشتر کار و تلاش شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، تبلیغات محیطی، معرفی فعالان مردمی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، دیدار با خانواده شهدا، گردهمایی مبلغین، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، انتشار ویژه نامه "خط معروف"، هم‌اندیشی علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، همایش بانوان زینبی، نشست با مداحان، مسابقه کتابخوانی در سطح کشوری و دیدار با علما را از جمله برنامه‌های این هفته برشمرد.

به اعتقاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، قدرت و عقلانیت دو بال امر به معروف و نهی از منکر است.

به گفته شجاع‌حیدری، نرم افزار کاربردی «سو»(sooapp.ir) تلاشی است که به منظور ارتقاء نظام پاسخگویی ادارات و سازمان‌ها در نزد مردم بنا نهاده شده است. همچنین گزارشات دستی نیز پذیرفته می‌شود.

وی تاکید کرد: نظارت همگانی در جهت سالم سازی یکی از اهداف امر به معروف و نهی از منکر است و ۱۵۳ گروه امر به معروف و نهی از منکر در استان ثبت شده است که تا پایان سال به ۶۰۰ گروه خواهد رسید.

به اعتقاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان، جامعه‌ای زمانی استمرار دارد که خوبی‌ها در آن مستمر باشد و نهی از منکر جامعه را سم‌زدایی می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما