شناسهٔ خبر: 67553627 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد سالمندی در دانشکده علوم پزشکی خوی

امسال دانشکده علوم پزشکی خوی علاوه بر رشته ارشد پرستاری داخل جراحی میزبان دانشجویان کارشناسی ارشد در گرایش پرستاری سالمندی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا_خوی، صبح امروز دکتر حسین متعارفی معاون آموزش تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی خوی خبر داد خوشبختانه امسال دانشکده علوم پزشکی خوی تاییدیه‌ی تربیت ۵ دانشجوی کارشناسی ارشد پرستاری سالمندی را کسب کرده است و در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ نیز آمده است.

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد سالمندی در دانشکده علوم پزشکی خوی

وی در ادامه افزود قطعا با استقرار این رشته در دانشکده بسیاری از فیلدهای درمانی و زیرساخت‌های شهری نیز توسعه خواهد یافت. و حال با تلاش باید به سمتی برویم که بتوانیم در سال‌های آینده رشته‌های دیگری را افزایش دهیم .

وی ادامه داد: خوشبختانه دانشکده علوم پزشکی خوی با دارا بودن دو مرکز آموزشی درمانی "بیمارستان آیت الله خویی (ره) و بیمارستان امام خمینی (ره) و با بخش های تخصصی و همچنین یک مرکز مراقبت از سالمندان با نام مهر کوثر و وجود مراکز بهداشتی و درمانی در تمام مناطق تحت پوشش در زمینه برگزاری کلاس های عملی، تخصصی و کارورزی دانشجویان مشکلی نداشته و بی نیاز ازسایر مراکز و دانشگاه های دیگر می باشد.

لازم به ذکر است که الان دانشکده علوم پزشکی خوی در سال جاری پذیرای ۱۰ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد در گرایش های داخل جراحی و سالمندی خواهد بود .

نظر شما