شناسهٔ خبر: 67553591 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح ساماندهی تپه مرادآب کرج هزینه خرید املاک مردم را افزایش داد

کرج - ایرنا - نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از افزایش ۲۰ درصدی هزینه خرید املاک تپه مراد آب کرج با هدف تسریع در تخریب این املاک و ساماندهی منطقه مذکور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهر کرج، "علیرضا رحیمی محمودآبادی" روز یکشنبه درحاشیه بازدید از طرح ساماندهی تپه مرادآب کرج افزود: افزایش ۲۰ درصدی مازاد بر مبلغ کارشناسی برای املاک واقع در طرح ساماندهی تپه مرادآب با موافقت شورای اسلامی شهر کرج اعمال شده است .

وی ادامه داد: این افزایش فرصت مناسبی برای فروش سریع املاک مردم به شرکت مجری طرح ساماندهی تپه مرادآب است تا دستگاههای مسوول بتوانند هر چه سریع تر این منطقه را از وضعیت کنونی خارج کنند.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت : مالکان واحدهای مسکونی و تجاری تپه مراد کرج می توانند با فروش املاک خود در مکان های مناسب شهر اسکان پیدا کنند.

تپه مرادآب کرج با گستره حدود ۱۶۰ هکتار از دهه ۴۰ شمسی آماج ساخت و سازهای غیر اصولی قرار گرفت که نداشتن مسیرهای مناسب برای رفت و آمد مردم مشکلات فراوانی به لحاظ خدمات رسانی شهری داشته است.

طرح ساماندهی این تپه از دهه ۷۰ شمسی آغاز شد که تاکنون حدود چهار هزارو۵۰۰ واحد مسکونی و تجاری در این محدوده از مردم خریداری و تخریب شده است .

در مجموع تاکنون حدود ۷۵ هکتار از اراضی این تپه آزاد سازی به مراکز رفاهی ، گردشگری و تفریحی شهر افزوده شده است.

قرار است تعداد بیشتری از املاک این تپه که واحدهای مسکونی غیر مقاوم تشکیل می دهند خریداری و اراضی محل ساماندهی شود.

نظر شما