شناسهٔ خبر: 67553112 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«نذر بی‌بی» اکران شد

تهران- ایرنا- همزمان با آغاز محرم فیلم سینمایی «نذر بی‌بی» که یک اثر مذهبی و دینی به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی است توسط گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «نذر بی‌بی» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی شب گذشته (۱۶ تیر) توسط گروه سینمایی هنر و تجربه، با حضور سازندگان و بازیگران این فیلم، اهالی رسانه و هنرمندان سینما و تئاتر در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

کریمی در ابتدای سخنانش ضمن دعوت از عوامل فیلم برای حضور بر روی سن، فرارسیدن ماه محرم را به همه مخاطبان تسلیت گفت و افزود: از همه عوامل فیلم که برای ساخت آن زحمت کشیدند بسیار متشکرم.

وی ادامه داد: فیلم «نذر بی‌بی» یک اثر مذهبی و دینی است که برای اکران در این ایام مناسب است و آن را به ساحت مقدس بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) تقدیم می‌کنیم.

«نذر بی‌بی» اکران شد

وی در ادامه با تشکر از مدیران گروه سینمایی هنرو تجربه و پردیس سینمایی چارسو که شرایط نمایش این فیلم را فراهم کردند گفت: بسیار سپاسگذارم که شرایطی فراهم می‌شود تا فیلمهای مستقل که با زحمت زیادی ساخته می‌شوند به روی پرده بیایند و دیده شوند و این مراسم برای ما یک شب به یاد ماندنی است.

فیلم سینمایی «نذر بی‌بی» از ۲۰ تیرماه درپردیس سینمایی چارسو اکران می شود.

در این مراسم بازیگران و عوامل فیلم و هنرمندانی همچون عنایت بخشی، عباس محجوب، حسن رضایی، عزت‌الله رمضانی‌فر حضور داشتند.

نظر شما