شناسهٔ خبر: 67551979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح شنبه های کتاب در مساجد البرز به اجرا درآمد

کرج - ایرنا - مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان البرز گفت: طرح شنبه های کتاب در مساجد این استان با محوریت ایام محرم به اجرا درآمد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام « کاظم شکری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کتاب آذرخشی از آسمان کربلا، نوشته آیت الله مصباح یزدی از جمله کتاب های محوری و تبیینی برای ماه محرم است که در قالب طرح شنبه های با کتاب ارایه می شود.
وی برپایی نشست های تبیینی با حضور ائمه مساجد و مبلغان دینی را از دیگر ویژه برنامه های ایام محرم برشمرد و اظهار کرد: برپایی نشست های تبیینی از جمله رویکردهای معرفتی و بصیرتی برای رشد باورهای دینی و ایمانی عاشورایی در میان نوجوانان و جوانان است که برای این مهم نیز برنامه ریزی شده است.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به اهمیت ماه محرم و ضرورت برگزاری ویژه برنامه های معرفتی و بصیرت افزایی گفت: آیین عزاداری ماه محرم حسینی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با هدف بصیرت افزایی و تبیین معارف حسینی برپا می شود.
وی افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز محرم با سیاه پوش ساختن مساجد و حسینیه ها به استقبال ماه عزای سید و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) رفتند.

نظر شما