شناسهٔ خبر: 67550388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دیدار با ۶۰۰۰ خانواده شهید، جانباز و ایثارگر کرمانشاه در طرح «سپاس»

زهرا مرادی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از دیدار و سرکشی از شش هزار خانواده شهید، جانباز و ایثارگر کرمانشاه در طرح «سپاس» خبر داد.

صاحب‌خبر -

خسروشهیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح سپاس به منظور دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در استان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون از بیش از شش هزار خانواده شهید، جانباز و ایثارگر استان دیدار و سرکشی به عمل آمده است.

شهیدی با بیان اینکه سهمیه استان کرمانشاه برای دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در سال جاری بین ۲۸ تا ۳۰ هزار دیدار و سرکشی اعلام شده، ابراز امیدواری کرد، تا پایان سال این هدفگذاری محقق شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه یادآور شد: سال گذشته سهمیه استان کرمانشاه برای اجرای طرح سپاس به اندازه امسال تعیین شده بود که موفق به دیدار و سرکشی از ۳۰ هزار خانواده شهید، جانباز و ایثارگر در استان شدیم.

 شهیدی هدف از اجرای طرح سپاس را دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران عنوان کرد و افزود: می کوشیم تا در این دیدارها ضمن دلجویی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان، در جهت حل مشکلات و چالش های آنها هم گام برداریم.

 شهیدی ادامه داد: ایثارگران چشم و چراغ جامعه هستند و باید در جهت حل مشکلات آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

شهیدی پاسداشت خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران را در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: این دیدارها می تواند در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص در بین نسل جدید نقش تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام

نظر شما