شناسهٔ خبر: 67549615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز عملیات احداث ترانشه جدید جایگاه زباله خرم‌دره

زهرا فتحی

رئیس اداره محیط زیست خرم‌دره از آغاز عملیات احداث ترانشه جدید جایگاه زباله شهر خرم‌دره به ظرفیت ۲۳ هزار متر مکعب خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد هادی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به شروع عملیات احداث ترانشه جدید جایگاه زباله شهر خرم‌دره، اظهار کرد: این ترانشه به ظرفیت ۲۳ هزار متر مکعب است که بیش از ۲ سال جوابگوی زباله‌های شهری منتقل شده به جایگاه خواهد بود.

وی توضیح داد: در راستای مدیریت پسماند شهرستان عملیات فنس‌کشی دور ترانشه جدید نیز توسط عوامل شهرداری در طی هفته آتی شروع و شاهد مجموعه بسیار منسجم تر و با مدیریت‌تر از گذشته خواهیم بود.

کاظمی با یادآوری اینکه با پیگیری‌ها و نظارت‌های به عمل آمده از سال گذشته تاکنون جلوی آلودگی‌های زیست محیطی و بهداشتی ناشی از آتش زدن زباله‌ها گرفته شده است، تصریح کرد: در نتیجه این کار، ترانشه قبلی جایگاه به صورت کامل پر شده که عملیات خاک پوشانی و مدیریت پسماندها آغاز و طی یک هفته آتی به پایان خواهد رسید.

وی تاکید کرد: از مهم‌ترین فواید مدیریت پسماند می‌توان به جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی و بهداشتی و جلوگیری از تجمع حیوانات وحشی و جلوگیری از اضرار آنها اشاره کرد.

رئیس اداره محیط زیست خرم‌دره خاطرنشان کرد: با اتمام این کار، معضلات جایگاه زباله که خواسته چند ساله شهروندان به ویژه اهالی روستای ویستان پائین بوده تا حدود بسیار زیادی مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما