شناسهٔ خبر: 67548697 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیین رونمایی از چهار کتاب در کاشان

اصفهان - آیین رونمایی از کتاب‌های «حجت حی، زیر سقف دعا، آرزوی آفاق، و اسوه‌های کاشان» تألیف حجت‌الاسلام مجتبی خندان در کاشان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام خندان صبح امروز در ایین رونمایی از این چهار کتاب که در مؤسسه راه روشن کاشان برگزار شد با بیان اینکه کتاب «حجت حی» شامل ۱۲ موضوع درباره امام زمان (عج) است، گفت: این کتاب به شناخت خصوصیات امام و معنا و ارزش انتظار پرداخته است و با برشمردن علائم ظهور، وظایف منتظران را با وجود فتنه‌ها و ابتلائات مردم در آخرالزمان بیان کرده است.

وی ادامه افزود: با توجه به شبهاتی که در بین نوجوانان در موضوع مهدویت مشاهده شده است کتاب «آرزوی آفاق» در خصوص آشنایی نوجوانان با امام زمان (عج) در قالب داستان پرداخته است که رفع شبهات در این اثر نشان داده می‌شود.

این نویسنده تأثیر دعا در زندگی انسان را موضوع کتاب «زیر سقف دعا» دانست و یادآور شد: بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) دعا مغز عبادت است.

حجت الاسلام خندان در ادامه به تشریح چهارمین اثر خود در این آیین پرداخت و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مفاخر و علمای منطقه کاشان گمنام بوده و به فراموشی سپرده شده‌اند بر آن شدم تا اثری با عنوان «کاشان و اسوه‌ها» که جلد نخست آن برگرفته از آشنایی با علمای کاشان است، منتشر کنم.

لازم به ذکر است، مراسم رونمایی از چهار کتاب حجت حی، زیر سقف دعا، آرزوی آفاق و اسوه‌های کاشان نوشته حجت‌الاسلام مجتبی خندان که از سوی انتشارات مجلس‌افروز منتشر شده است، در مؤسسه راه روشن کاشان با حضور فرهیختگان، اساتید و فرهنگیان برگزار شد. /۱۳۰۷/

نظر شما