شناسهٔ خبر: 67548081 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اعزام ۲۱ تیم گشت نظارت و پایش شبکه‌های ارتباطی به محورهای حساس استان | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

اعزام ۲۱ تیم گشت نظارت و پایش شبکه‌های ارتباطی به محورهای حساس استان

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، نیک محمد بلوچ زهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از تشکیل کمیته استانی مدیریت، نظارت و پایش شبکه‌های ارتباطی استان همزمان با دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

بلوچ زهی گفت: با شروع فرایند دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری همانند مرحله اول ۲۱ گشت نظارت و پایش شبکه‌های ارتباطی در محورهای حساس استان شروع به فعالیت کردند که در خلال برگزاری انتخابات از غریب به ۵ مورد حفاری پیمانکاران دستگاه های اجرایی ممانعت به عمل آوردند.

وی افزود: در روز جمعه ۳ مورد قطعی فیبر در استان به وقوع پیوست که طی هماهنگی های بعمل آمده با تیم‌های فنی در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی و نرمال شدن ارتباطات اقدام شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خاطر نشان کرد: شرایط جوی نامساعد و گرمای بیش از حد هوا باعث وقوع اختلالاتی در بعضی شهرستان های استان، قطع برق و به تبع آن قطع ارتباط در منطقه سرباز گردید که خوشبختانه با همکاری به موقع اداره برق در اسرع وقت نسبت به تأمین برق مورد نیاز منطقه مذکور و برقراری ارتباط مطلوب و پایدار اقدامات لازم صورت پذیرفت.

بلوچ زهی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی تمامی کارکنان حوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: تمامی اقدامات صورت گرفته و هماهنگی های به عمل آمده با سایر دستگاه های اجرایی مرتبط باعث به وجود آمدن پوشش ۹۷ درصدی شبکه‌های ارتباطی شعب اخذ رأی استان سیستان و بلوچستان گردید.

نظر شما