شناسهٔ خبر: 67548007 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با آغاز محرم چراغ آشپزخانه‌های حسینی روشن شد

پویش ملی اطعام و احسان حسینی همزمان با آغاز ماه محرم درسراسر کشور آغاز شد.

صاحب‌خبر -

همزمان با آغاز محرم چراغ آشپزخانه‌های حسینی روشن شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ حبیب‌اله آسوده، معاون دفتر توسعه مشارکت‌های کمیته امداد درحاشیه مراسم آغاز پویش اطعام و احسان حسینی گفت: از امروز، همزمان با ماه محرم و ایام عزادارای سرور وسالار شهیدان امام حسین علیه السلام، ۶ هزار آشپزخانه حسینی کار خود را در سراسر کشور آغاز میکنند و تاپایان ماه محرم، هر روز، غذای گرم طبخ و در اختیار نیازمندان و افراد کم بضاعت قرار می‌دهند.

وی گفت: این پویش خودجوش و مردمی است که با همت خیرین و با همکاری مراکز نیکوکاری و هئیت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در ایام محرم و صفر اجرا می‌شود. 

حبیب‌اله آسوده افزود: پویش به عشق حسین (ع) هم برای جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از شنبه ۱۶ تیر آغاز می‌شود و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: شهروندان نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه به سامانه اکرام کمیته امداد در این پویش مشارکت کنند.

آسوده خاطرنشان کرد: همچنین پویش اطعام و احسان حسینی با هدف توزیع غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند هم آماده دریافت کمک‌های نقدی نیکوکاران است که می‌توانند از طریق کد دستوری#۱۲* و شماره‌گیری #۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۴۰۲۰ در این پویش‌ها مشارکت کنند.

نظر شما