شناسهٔ خبر: 67546695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

ارائه ۱۴۸۷ خدمات درمانی رایگان به مددجویان کمیته امداد در استان اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: گروه جهادی شهید همدانی به ١٤٨٧ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان اردبیل خدمات درمانی، بهداشتی دندانپزشکی و چشم پزشکی ارائه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین نژاد، در حاشیه بازدید از روند ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت اظهار کرد: گروه جهادی پزشکی شهید همدانی، طی دو روز گذشته با استقرار در محل کمیته امداد شهرستان خلخال، خدمات متنوع پزشکی دندانپزشکی و فرهنگی را به خانوار تحت حمایت کمیته امداد ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۴۸۷ نفر از مددجویان تحت حمایت در شهرستان خلخال، خورش رستم، شاهرود و کوثر از خدمات گروه جهادی پزشکی شهید همدانی بهره‌مند شدند افزود: به این مددجویان خدماتی از قبیل دندانپزشکی پزشک عمومی، چشم پزشکی و تجویز عینک و خدمات فرهنگی ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به دیگر فعالیت این گروه جهادی، افزود: این گروه جهادی برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های فرهنگی مناسبی را تدارک دیده بود و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اهدای، هدایا و بسته‌های فرهنگی به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد موجبات شادی این کودکان را فراهم کرده است.

حسین نژاد با بیان اینکه ۵۵۰ نفر از مددجویان از خدمات چشم پزشکی گروه جهادی شهید همدانی بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد: برای ۴۵۰ نفر از این مراجعین که مشکل بینایی داشتند عینک رایگان تجویز و اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: ۲۰۰ مددجو از خدمات پزشک عمومی ۱۹۲ نفر از دندانپزشکی از قبیل ترمیم، پرکردن و عصب کشی و ۹۵ کودک هم از خدمات فرهنگی این گروه جهادی بهره مند شده است.

حسین نژاد اظهار داشت: این سیزدهمین حضور گروه جهادی پزشکی شهید حسین همدانی در استان اردبیل بود که خدمات پزشکی رایگان به خانواده‌های تحت حمایت و سایر افراد نیازمند جامعه ارائه کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: این گروه جهادی با حضور در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تلاش می‌کند تا خانواده‌های نیازمند به جهت پایین بودن سطح وضعیت معیشتی از خدمات بهداشتی و درمانی محروم نباشند.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادی این گروه، خاطرنشان کرد: اکثر اعضای این گروه جهادی پزشکی از پیشکسوتان و جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستند که با جان و دل برای رفع محرومت در مناطق محروم کشور می‌کوشند.

نظر شما