شناسهٔ خبر: 67547910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خبرداد

ارائه بیش از ۲۰ ایده طراحی برای پروژه باغ مفاخر اردبیل

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از ارائه بیش از ۲۰ ایده طراحی برای پروژه باغ مفاخر اردبیل خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، میرمحمد سیدهاشمی در آئین تجلیل از نفرات برتر فراخوان طراحی باغ مفاخر (شریعت) که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تملک باغ ۸ هکتاری شریعت مابین میدان بسیج تا ارتش جهت طراحی این باغ در ماه‌های اخیر فراخوان و مسابقه‌ای کشوری مبنی بر انتخاب ایده و طرح برتر برگزار و بیش از ۲۰ ایده برای این فراخوان ارسال شد.

وی با بیان اینکه برای طراحی این باغ از متخصصان حوزه شهرسازی و معماری سراسر کشور جهت شرکت در این فراخوان دعوت شد افزود: در نهایت با همکاری مهندسان مشاورین عرصه از بیش از ۲۰ طرح استاندارد و فنی ارائه شده سه طرح برتر توسط داوران انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: هدف از اجرای این مسابقه جلوگیری از اجرای طرح‌های خلق الساعه و سلیقه‌ای در محوطه باغ بود تا یک باغ با فضایی دلنشین، زیبا و مدرن طراحی و تقدیم شهروندان شود.

سید هاشمی با بیان اینکه تملک باغ شریعت یکی از چالش‌های اساسی و دغدغه‌های مسئولان استانی و شهری بود، اظهار داشت: خوشبختانه با کمک و حمایت مسئولان این باغ تملک و بدون هیچ گونه ساخت و سازی تبدیل به یک پارک و تنفسگاه خواهد شد و امروز نیز ایده طراحی آن جهت اجرایی شدن انتخاب شده است.

نظر شما