شناسهٔ خبر: 67545742 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

شرایط فروش شاسی بلند وارداتی بستیون T77 در تیر ماه 1403 اعلام شد

صاحب‌خبر -

شرکت بی ام کارز (BM Cars) شرایط فروش نقدی کراس اوور وارداتی بستیون T77 مدل ۲۰۲۳ ویژه تیر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی گروه بهمن موتور و زیر برند آن یعنی بی ام کارز خطاب به عاملیت های مجاز و مشتریان، امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی برای خودرو بستیون T77 با توجه به اولویت بندی فراهم شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جدول شرایط فروش نقدی بستیون T77 وارداتی – تیر ۱۴۰۳

نام خودرو قیمت مصرف کننده سود انصراف (سالیانه) سود مشارکت جریمه تاخیر (ماهانه) موعد تحویل
Bestune T77 ۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون و ۹۱۱ هزار تومان 17.5 درصد صفر درصد 2.5 درصد هفته دوم شهریور ۱۴۰۳

در این طرح فروش، خودرو بستیون T77 با قیمت مصرف کننده ۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون و ۹۱۱ هزار تومان و تنها با رنگ نقره‌ای به متقاضیان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودرو هفته دوم شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است. لازم به ذکر است سود مشارکت در این طرح صفر درصد بوده و همچنین جریمه تأخیر ماهانه ۲.۵ درصد به آن تعلق می‌گیرد.

متقاضیان خرید این خودرو که قبلا در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی جزو منتخبین تخصیص بستیون T77 قرار گرفته‌اند، می‌توانند به‌صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 19 تیر ماه 1403 لغایت ساعت 24 روز جمعه مورخ 29 تیر ماه سال جاری از طریق وبسایت شرکت بی ام کارز نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

مشخصات فنی و امکانات Bestune T77 بی ام کارز

شرایط فروش بستیون T77 شرایط فروش بستیون T77

این خودرو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با حداکثر توان ۱۶۶ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۵۸ نیوتن‌متر بهره می‌برد. مجموع این توان توسط یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته از نوع تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و مصرف سوخت آن حدود ۷.۱ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

از مجموع آپشن‌های بستیون T77 2023 می‌توان به دوربین دید عقب، سیستم تشخیص مانع عقب، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، آینه‌های جانبی جمع‌شونده به‌همراه گرم‌کن، آینه داخلی با عملکرد خودکار ضد تابش نور، سانروف پانوراما، تودوزی چرم، صندلی برقی راننده و سرنشین به‌همراه گرم‌کن، صندلی راننده قابلیت تنظیم در 6 جهت و صندلی سرنشین در 4 جهت به صورت برقی، سیستم روشنایی مشایعت تا درب منزل و همچنین چراغ‌ها با تکنولوژی LED اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

نظر شما