شناسهٔ خبر: 67545391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان؛

مشارکت ۵۵ درصدی کرمانی‌ها در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری

جلالی گفت: مشارکت مردم استان کرمان در دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به دوره اول انتخابات با 9 درصد افزایش به 55 درصد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  رحمان جلالی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در نشست خبری ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای گفت: برنده اصلی این رقابت مردم هستند، آنان با حضورشان با ولایت تجدید میثاق کردند.


جلالی تصریح کرد: مشارکت مردم استان کرمان در دوم انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به دوره اول انتخابات با 9 درصد افزایش به 55 درصد رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: یک میلیون و 276 هزار و 92 رأی به صندوق‌ها ریخته شد که از این تعداد یک میلیون و 252 هزار و 840 رأی صحیح و 23 هزار و 252 رأی باطله داشته‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: سعید جلیلی توانست 773 هزار و 591 رآی و پزشکیان هم 479 هزار و 249 رأی را در استان کرمان به‌دست آوردند.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود از فراجا، سپاه، بسیج و سربازان و پاسداران گمنام امام زمان (عج) قدردانی کرد و افزود: انتخابات بدون حاشیه امنیتی در استان کرمان برگزار شد.

وی از حمله سایبری به دو سیستم کامپیوتری در فرمانداری بردسیر در صبح انتخابات سخن به‌میان آورد و اظهار داشت: این حمله در واقع سیستم مرکزی انتخابات در استانداری را نشان گرفته بود که با هوشمندی تیم فنی و امداد سایبری مستقر در استانداری خنثی شد.

جلالی بیان کرد: در دور دوم انتخابات در استان کرمان ۱۷ پرونده تشکیل شد که بیشتر این تخلفات خرید و فروش آرا بود.


رئیس ستاد انتخابات استان کرمان خاطر نشان کرد:  رئیس‌جمهور منتخب، رئیس‌جمهور همه مردم ایران خواهد بود و پس از پایان انتخابات فضا موجود، فضا همدلی است

نظر شما